کد خبر : 1289520 | 24 آذر 1394 ساعت 18:14 | 56K بازدید | 0 دیدگاه

چیزهایی درباره رهبری‌فرد و محک می‌دانم که بگویم بد می شود

سلطانی: پرونده سیاه رهبری‌فرد را باز می‌کنیم

مربی گلرهای تیم پرسپولیس از خود و همکارانش در تیم های پایه دفاع می کند .

سلطانی: پرونده سیاه رهبری‌فرد را باز می‌کنیم
به گزارش "ورزش سه"، بهروز سلطانی مربی دروازه‌بان‌های تیم امید پرسپولیس درباره باخت سنگین تیمش به استقلال می‌گوید: «دو تا از بازیکنان ما پیاده رفته بودند کربلا و دو سه نفر دیگر هم به مشهد رفته بودند. حتی ما خودمان گفته بودیم کرایه اتوبوس‌شان را می‌دهیم اما به خاطر خستگی آنها ما ضربه خوردیم. البته آقای شاه‌محمدی این بازیکنان را تنبیه کرد.»

سلطانی ادامه می‌دهد: «اتفاقا برعکس بسیاری از بازی‌ها در این مسابقه خیلی خوب کار کردیم و خدا شاهد است فوتبال زیبایی ارائه دادیم اما وقتی تیم به لحاظ روحی متلاشی می‌شود نمی‌شود کاری کرد.»
وی درباره انتقادهای تند بهروز رهبری‌فرد هم می‌گوید: «از او خواهش می‌کند دیگر بس کند. ایشان شده خروس و فکر می‌کند باید همه جا و درباره همه کس حرف بزند. خودش می‌داند چیزهایی درباره او و محک می‌دانیم که اگر بخواهیم حرف بزنیم برایش بد می‌شود. ما مدام به ایشان احترام می‌گذاریم اما اگر بخواهیم پرونده‌های سیاهش را رو کنیم برایش بد می‌شود.»

سلطانی ادامه می‌دهد: «اسم این آقا خروس است چون همه جا می‌رود حرف می‌زند. شما که در فوتبال و مربیگری چیزی بلد نیستی حداقل بگذار احترام و شخصیتت حفظ شود. ایشان علیه همه حرف می‌ند. یک روز اگر علی پروین باشد بد است و روز بعد اگر شخص دیگری بیاید او بد می‌شود. اصلا همه بد هستند. شما از یک نفر بیا تعریف کن. ما به غیر از احترام گذاشتن چه کاری برایت کردیم که اینطوری حرف می‌زنی؟ مگر بچه برادرت را به زور توی تیم نبردیم که اینطوری بی‌احترامی می‌کنی؟»

گلر سابق پرسپولیس می‌گوید: «پیشکسوتان پرسپولیس در تمام تیم‌های پایه باشگاه پاک و سالم کار می‌کنند. شما بهتر است این کارهایتان را درست کنید و در شأن ما نیست که با تو مناظره کنیم.»

وی در پاسخ به این حرف رهبری‌فرد که گفته سلطانی چند بار به وزارت ورزش احضار شده می‌گوید: «کی ما را احضار کرده؟ اصلا چنین چیزی درست نیست. من سال‌ها برای دروازه‌بان‌های جوان زحمت کشیدم بدون اینکه یک هزار تومانی بگیرم.

 خود بزیک که اینجا با ما بود سالم کار می‌کرد و همیشه از کار ما تعریف می‌کرد. حالا باشگاه تصمیم گرفته ایشان نباشد اما این آقا رفته بیرون و مدام حرف می‌زند. البته ما هم بلدیم پته ایشان را روی آب بریزیم و پرونده‌های کثیفش را رو کنیم. به خدا تیم‌های پایه پرسپولیس سالم‌ترین تیم‌ها هستند و یک ریال هم از کسی پول گرفته نشده است.»

دیدگاه‌ها