کد خبر : 1289600 | 25 آذر 1394 ساعت 11:27 | 18K بازدید | 2 دیدگاه

الگویم مهدوی کیا است و به او رای دادم

ماهینی: صدرنشینی ما سورپرایز لیگ بود

یک هفته مانده به پایان نیم فصل استقلالی های خوزستان گوی رقابت با هم خانواده تهرانی را ربودند تا یکه تاز رقابت ها شوند.

ماهینی: صدرنشینی ما سورپرایز لیگ بود
به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان با برتری مقابل پدیده از توقف هم نام تهرانی در تبریز نهایت بهره را برد تا این بار طعم واقعی صدرنشینی را بچشد آن هم با اختلاف دو امتیازی نسبت به تیم پرستاره پایتخت. دانیال ماهینی مدافع بوشهری اعتقاد دارد این اتفاق سورپرایزی بود که آنها مدت ها برایش زحمت کشیده بودند تا به فوتبال ایران و خوزستان تقدیم کنند.

صدرنشینی سورپرایز ما بود

جلوی پدیده باید از همان دقیقه اول بازی را در دست می گرفتیم چون آقا عبدا.. توصیه های لازم را انجام داده بود که اگر جلوی این تیم پاپس بکشیم به دردسر می افتیم. به همین خاطر از دقیقه اول بازی را در دست گرفتیم و به آن چه استحقاقش را داشتیم رسیدیم و به صدر جدول رسیدیم. اتفاقی که مدت ها برایش زحمت کشیده بودیم تا لیگ برتر و خوزستانی ها را سورپرایز کنیم.

قهرمانی پایان فصل را به نیم فصل ترجیح می دهیم

راستش را بخواهید قهرمانی نیم فصل هم شیرینی های خاصی دارد اما کل تیم ا یک دل هستند که این روند را تا پایان فصل ادامه داده و قهرمانی انتهای فصل را جشن بگیرند به همین خاطر ما نه انگیزه خودمان را از دست می دهیم و نه از حالا شادی می کنیم. خوشبختانه هم یک مربی و کادر فنی خوب بالای سر تیم است هم بازیکنان بزرگی داریم که به جوانانی مثل من توصیه های لازم برای مغرور نشدن را انجام می دهند.

دژ دفاعی زحمت کل تیم است

خوردن چهار گل در 14 بازی زحمت کل اعضای تیم است و تنها مختص یک بازیکن نیست. خوشبختانه همه بچه ها به این هارمونی تاکتیکی رسیدند که در مواقع دفاع و حمله همگی باید مشارکت داشته باشند و همین امر باعث شده ما چنین دژ دفاعی مستحکمی بسازیم. به نظرم این دستاوردها می تواند تا انتهای فصل رکوردهای جالب توجهی برای استقلال خوزستان و طرفدارانش به ارمغان بیاورد.

الگویم مهدوی کیا بود و به آقا مهدی رای دادم

پدرم یک فوتبالیست بود و به عنوان دفاع ایران جوان بازی می کرد به همین خاطر با توصیه های او توانستم توانایی هایم را در پست دفاع راست نشان بدهم. البته بار دیگر باید از اعتماد آقا عبدا.. تشکر کنم چون اگر او این اجازه را به من نمی داد که راهی استقلال خوزستان شوم شاید نمی توانستم خودم را نشان بدهم. الگوی من در دفاع راست آقا مهدی مهدوی کیا بود و اتفاقا در برنامه 90 به او رای دادم چون بهترین دفاع راستی بود که من در ذهن به یاد داشتم.

از نظرزاده رخصت گرفتم

جلوی پدیده قبل از این که وارد زمین شویم به سمت مسعود نظرزاده بازیکن پدیده رفتم چون او به گردن من خیلی حق دارد هم همشهری ام است هم به نوعی مشوق فوتبالی ام که از بازی هایش نکات زیادی یاد گرفتم.خوشحالم که بازیکنان بوشهری با وجود امکانات و پشتیبانی کمی که دارند توانستند نام این شهر و فوتبالش را در لیگ برتر زنده نگه دارند.

دیدگاه‌ها