کد خبر : 1290811 | 30 آذر 1394 ساعت 10:53 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

راموس: ما سربازیم و پرز پادشاه است

سرجیو راموس، کاپیتان رئال مادرید به حمایت از فلورنتینو پرز پرداخت و او را پادشاه خواند.

راموس: ما سربازیم و پرز پادشاه است
به گزارش "ورزش سه"، پرز ماه گذشته گفته بود که بنیتس مشکل رئال نیست بلکه راه حل مشکلات آن است. شب گذشته رئال موفق شد 10-2 رایو وایه‌کانو را شکست دهد و پس ازبازی، از راموس درباره صحبت‌های ماه گذشته پرز سوال شد که او به حمایت از رئیس باشگاه پرداخت.

او گفت:" اگر پرز اینطور بگوید حتما دلیلی دارد.ما سربازیم و پرز پادشاه. همه ی ما از مربی حمایت می‌کنیم. او سعی دارید تفکراتش را در تیم پیاده کند و هر بازیکنی سعی دارد به روش خود از او تبعیت کند. همیشه اوضاع خوب پیش نمی‌رود ولی کمترین کاری که باید انجام دهید این است که تمام تلاشتان را بکنید و همه چیز را به داخل زمین بسپارید."

پس از اینکه رئال 2-1 از رایو عقب افتاد، رونالدو به سمت تماشاچی ها رفت و سعی کرد آنها را از سوت زدن منصرف کند. راموس در این رابطه گفت:" گاهی بازیکنان آزاد هستند که احساساتشان را ابراز کنند. او همیشه اینطور فکر می‌:ند. وقتی به بیشترین حمایت از سوی هواداران نیاز داریم، صدای سوت‌ها به حداکثر می‌رسد. گاهی به کمی عشق نیاز دارید. وقتی مردم فکر کنند که شما تمام تلاشتان را نمی‌کنید، علیه تان سوت می‌زنند. وقتی ببینند که تلاشتان را می‌کنید اوضاع عوض می‌شود. وقتی با گذشت 10 دقیقه از بازی از رایو عقب باشید، مردم بر خلاف شما واکنش نشان می‌دهند. بعضی از مردم حتی می‌گویند که ممکن بود ببازیم ولی شکی ندارم که می‌توانستیم بازی را برگردانیم."

دیدگاه‌ها