کد خبر : 1290831 | 30 آذر 1394 ساعت 11:53 | 30.8K بازدید | 1 دیدگاه

خامس، رکورد پاس گل اوزیل را می شکند؟

رئال مادرید مقابل رایو وایکانو، نمایش هجومی کم نظیری داشت و موفق شد ده گل وارد دروازه حریف کند.

خامس، رکورد پاس گل اوزیل را می شکند؟
به گزارش "ورزش سه"، این نتیجه در حالی رقم خورد که رئال هفته گذشته مقابل ویارئال شکست خورده بود و مربی و بازیکنان به شدت از سوی هواداران و منتقدان تحت فشار بودند. ولی ستاره بازی گرث بیل که چهار گل به ثمر رساند نبود بلکه خامس رودریگس، بازیساز تیم بود. ستاره کلمبایی که در این فصل به دلیل مصدومیت کمی دچار مشکل شده و جایگاه فیکسش را از دست داده، شب گذشته عالی کار کرد و نشان داد که نیمکت نشین شدنش اشاتباه است.
او سه پاس گل در طول بازی برای هم تیمی‌هایش ارسال کرد، بیشترین تعداد پاس گل ثبت شده توسط بازیکنان رئال در 3 سال اخیر. در حقیقت، مسوت اوزیل نیز یک بار مقابل گرانادا چنین آماری را ثبت کرد.
اوزیل در آرسنال با اینکه نتوانسته در پاس گل دادن هت‌تریک کند ولی فصل خوبی را پشت سر می‌گذارد و آمار خوبی از خود به جای گذاشته است. با این حال به نظر می‌رسد رئال به خوبی توانسته جای خالی بازیساز اول خود را پر کند. خامس همنوز با رسیدن به آمار اوزیل در رئال کمی فاصله دارد. اوزیل در 3 فصل حضور در رئال، 47 پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرده است. خامس در حال حاضر 30 پاس گل داده ولی نباید فراموش کرد که این دومین فصل او در رئال است.

دیدگاه‌ها