کد خبر : 1291275 | 02 دی 1394 ساعت 00:00 | 53.9K بازدید | 3 دیدگاه

گواردیولا،بی‌رقیب در بیلان مربیان بایرن(عکس)

بررسی بیلان پنج مربی بایرن مونیخ نشان می‌دهد که گواردیولا با فاصله به عنوان امتیازآورترین مربی این تیم شناخته شده است.

به گزارش "ورزش سه"، تابستان سال آتی پپ گواردیولا باید به سمت چالش جدیدی برود، زیرا قرار است از یکم جولای جای خود در ایالت باواریا را به کارلو آنچلوتی ایتالیایی بدهد.
به همین مناسبت سایت "گل" نگاهی به بیلان این مربی در سه سالی که سکان هدایت بایرن مونیخ را در دست داشته و همچنین چهار مربی دیگر که در این تیم نتایج قابل توجهی از خود به جای گذشته انداخته است. برخی از مربیانی که نامشان در لیست "گل" آمده است، افرادی هستند که به تناوب دو بار یا حتی بیشتر روی نیمکت بایرن نشسته‌اند.


1082273


از آنجا که در فوتبال تنها اعداد و ارقام هستند که کارنامه یک مربی را توصیف خواهند کرد، در میانگینی که سایت "گل" از دستاوردهای این پنج مربی بایرن محاسبه کرده است، تنها دفعاتی که آنها به سه امتیاز مسابقات دست پیدا کرده‌اند مورد توجه قرار گرفته است و همانطور که در جدول دیده می‌شود، گواردیولا تنها مربی است که هشتاد درصد از بازی‌هایش در بایرن را با پیروزی پشت سر گذاشته است.
گفتنی است چنانچه این مربی اسپانیایی در مدت زمان باقیمانده از قراردادش بتواند بایرن را که در حال حاضر با کارنامه خیره‌کننده 15 برد از هفده بازی و با هشت امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم (بروسیا دورتموند) بی‌رقیب بر صدر جدول بوندسلیگا تکیه زده، همچون یوپ هاینکس به قهرمانی سه‌گانه برساند، آنگاه آماری از خود بر جای خواهد گذاشت که دیگر مربیان به سختی بتوانند به آن دست پیدا کنند.

دیدگاه‌ها