کد خبر : 1291427 | 02 دی 1394 ساعت 14:25 | 210.4K بازدید | 28 دیدگاه

گزارش کادنا سر

اخراج بنیتس، واکنشی به تهدید جدایی رونالدو

با وجود حمایت فلورنتینو پرز از رافا بنیتس و عنوان این مطلب که مشکل رئال، بنیتس نیست بلکه او راه حل است، به نظر می رسد که این مربی روزهای واپسین خود در باشگاه مادریدی را سپری می کند.

اخراج بنیتس، واکنشی به تهدید جدایی رونالدو
به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته خبر عجیبی در برنامه ال لارگروی شبکه رادیویی کادنا سر مطرح شد مبنی بر اینکه فلورنتینو پرز با ژوزه مورینیو برای بررسی شرایط جذبش تماس گرفته و دو طرف در این زمینه مذاکراتی باهم داشته اند. این خبر از آن جهت عجیب بود که پرز در چند وقت اخیر و حتی پس از ناکامی تلخ رئال در ال کلاسیکو، از بنیتس حمایت کرده بود. 

به ادعای کادنا سر، پرز و دیگر اعضای کادر مدیریتی رئال به این نتیجه رسیده اند که ارتباط بین بنیتس با بسیاری از بازیکنان به بن بست کامل رسیده و این خسران غیر قابل جبران است. کروس، ایسکو، خسه، خامس و رونالدو، در صدر این بازیکنان قرار دارند و دیگر بازیکنان رئال نیز وضعیتی کم و بیش مشابه این 5 بازیکن دارند.

بنیتس که از ابتدای ورودش به رئال زیر سایه آنچلوتی قرار داشت، هرگز نتوانست بازیکنان را به ایده های خود متقاعد کند و نتیجه این شده است که رئال در لالیگا تیم سوم جدول است و ثباتی در وضعیت این تیم دیده نمی شود.

بنیتس در چند بازی اخیر رئال در برنابئو، بدون استثنا از سوی هواداران هو شده و این مساله در بازی با رایو وایکانو روی برخی بازیکنان از جمله رونالدو تاثیری کاملا منفی گذاشت. فوق ستاره پرتغالی که پس از دریافت گل دوم رئال از رایو، با شنیدن سوت های اعتراضی بر علیه بازیکنان و کادر فنی، واکنشی منفی از خود نشان داده بود، با بدترین پاسخ از سوی هواداران روبرو شد.

رفتار هواداران با رونالدو به گونه ای بود که او پس از بازی در رختکن به هم تیمی های خود گفت که در انتهای فصل رئال را ترک خواهد کرد. او هیچ کدام از دو گلی که به رایو زد را جشن نگرفت و همه این اخبار به گوش پرز رسیده است.

رئیس باشگاه رئال که تقاضای علنی رونالدو برای تمدید قرارداد با آنچلوتی را نپذیرفته بود، دوست ندارد یک بار دیگر باعث نارضایتی ستاره اول تیم خود شود و به همین دلیل است که چاره را در برکناری بنیتس و جایگزینی احتمالی مورینیو دیده است. پرز معتقد است که ادامه روند اعتراض آمیز هواداران علیه بنیتس، بیش از اینها روی روحیه بازیکنانی چون رونالدو اثراتی منفی گذاشته و اجازه درخشش موردانتظار را به آنها نخواهد داد.

 به ادعای کادنا سر، بازیکنان رئال در حالی روز یکشنبه آینده به تمرینات باز خواهند گشت تا خود را برای جدال با سوسیداد آماده کنند که بی صبرانه منتظر خبر برکناری بنیتس و آمدن احتمالی مورینیو هستند.

دیدگاه‌ها