کد خبر : 1291915 | 05 دی 1394 ساعت 10:40 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

جروم بواتنگ: در زمین با خودم حرف می‌زنم

ستاره خط دفاعی بایرن به توضیح ترفندهایی که برای حفظ تمرکزش در طول بازی به کار می‌برد پرداخت.

جروم بواتنگ: در زمین با خودم حرف می‌زنم
به گزارش "ورزش سه"، جروم بواتنگ در گفتگو با "زود دویچه سایتونگ" اذعان کرد:" برای اینکه ثبات لازم را برای خودم و برای بازی‌های بایرن به دست آورم، حسابی وقت می‌گذارم و کار می‌کنم. اولین کاری که کردم این بود که خودم را تحت فشار قرار ندهم. این از هر چیزی مهم‌تر است. وگرنه ممکن است مثلا مثل تشنجی‌ها قاطی کنم!
به جز آن یک زمانی رسید که شروع کردم تا حدودی خودم در زمین مربی خودم باشم. بنابراین عادت کردم که هرگز تعقیب توپ را از دست ندهم و هرجا می‌رود حواسم باشد. در ضمن با خودم هم حرف می‌زنم! این ترفند کمکم می‌کند هشیار و متمرکز بمانم."
این مدافع 27ساله ملی‌پوش همچنین فاش کرد که دو تن از مربیان بایرن بیشترین تاثیر را در رشد او داشته‌اند:" یوپ هاینکس همان حرفی را می‌ردم که پدرم بر آن تاکید می‌کرد: نباید هر توپی که تیم از دست داده، من بروم و پس بگیرم. پپ گواردیولا هم به محض شروع کارش با بایرن چند صحنه را برایم بازآفرینی کرد و گفت این صحنه و آن صحنه نباید توسط یک مدافع رخ دهد. به عنوان یک مدافع تو حق نداری به زمین بیفتی. نکته‌ای که در پپ گواردیولا مرا خیلی تحت تاثیر قرار داد این بود که او با آمادگی کامل پا به مونیخ گذاشت؛ او در مورد بازی من همه چیز را می‌دانست!"
بواتنگ در پایان از قهرمانی جام جهانی در برزیل با تیم ملی آلمان و قهرمانی چمپیونزلیگ با بایرن به عنوان بهترین اتفاق‌های زندگی‌اش یاد کرد و افزود:" بعد از چمپیونزلیگ به خودم گفتک: تو می‌توانی و حتی بیشتر از اینها هم می‌توانی."

دیدگاه‌ها