کد خبر : 1292380 | 06 دی 1394 ساعت 20:00 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر والیبال؛

پیروزی شهرداری ارومیه، شکست کاله و سایپا

هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر امروز با برگزاری 5 دیدار پیگیری شد.

پیروزی شهرداری ارومیه، شکست کاله و سایپا

به گزارش "ورزش سه" از فارس، سیزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که با پیروزی 3 بر 1 بانک سرمایه مقابل پیکان آغاز شد، با برگزاری 5 دیدار دیگر ادامه پیدا کرد.

در ارومیه شاگردان جهانگیر سیدعباسی موفق شدند با نتیجه 3 بر صفر ثامن‌الحجج خراسان را از پیش رو بردارند تا فاصله خود را با تیم‌های بانک سرمایه و پیکان حفظ کنkد.

در گنبد تیم بازرگانی جواهری میزبان سایپا بود که در این مسابقه شاگردان ناصر شهنازی در دیداری 5 سته مغلوب حریف شدند. سایپایی‌ها در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر رکورددار بازی‌های 5 سته هستند.

در دیگر بازی حساس این هفته کاله مازندران از متین صالحین ورامین میزبانی کرد که این مسابقه با پیروزی 3 بر 1 شاگردان محمد ترکاشوند در تیم متین ورامین به پایان رسید.

گوهرکویر زاهدان هم که این روزها در بحران به سر می‌برد و هر هفته امکان دارد از رقابت‌های لیگ کناره‌گیری کند، میهمان شهرداری تبریز بود که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان عادل بناکار در تیم شهرداری تبریز به پایان رسید.

*نتایج کامل بازی‌های هفته سیزدهم به شرح زیر است:

شهرداری تبریز 3- گوهرکویر زاهدان صفر

شهرداری ارومیه 3- ثامن‌الحجج خراسان صفر

بانک سرمایه 3- پیکان تهران 1

آرمان ورزش اردکان 3 - آلومینیوم المهدی هرمزگان صفر

بازرگانی جواهری گنبد 3- سایپا 2

کاله مازندران 1- متین صالحین ورامین 3

به این ترتیب تیم بانک سرمایه توانست به صدر جدول صعود کند و تیم‌های پیکان تهران و شهرداری ارومیه در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

دیدگاه‌ها