کد خبر : 1293661 | 12 دی 1394 ساعت 12:42 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتور نیم فصل دوم مدعی قهرمانی است

همدانی: دربی تبریز بدون هیجان برگزار شد

ستار همدانی مربی تراکتورسازی معتقد است که دربی تبریز هیچ جذابیتی نداشت و تنها مثل یک بازی لیگ بود که برگزار شد.

همدانی: دربی تبریز بدون هیجان برگزار شد
همدانی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: زمانی که ما به تراکتورسازی آمدیم تیم خیلی به هم ریخته بود و هنوز هم جای کار زیادی دارد مهم این است که در تیم ما بازیکنانی داریم که تمام تمرکزشان را روی تیم می‌گذارند تا خواسته‌های مربی را اجرا کنند.

او ادامه داد: تا به امروز ما سه بازیکن جذب کرده‌ایم تا سیستم هجومی تیم را بهتر کنیم و در پست بازیساز، مهاجم هدف مثل حاتمی و فوروارد بلند زن نیاز داریم. چون آقای قلعه‌نویی به سیستم هجومی اعتقاد داره و همیشه در تیم‌هایی که بوده تیم‌هایش بهترین خط حمله لیگ را داشتند.

وی افزود: به نظر من دربی تبریز جالب نبود. سرمای هوا و بادی که در ورزشگاه می‌وزید باعث شده بود که هر دو تیم که روی زمین کار می‌کنند نتوانند خلاقیتی نشان دهند دو تا گل بازی هم روی زیرکی بازیکنان به ثمر رسید. متاسفانه این شرایط باعث شد که سهم ما از این دیدار تنها یک امتیاز باشد.

همدانی گفت: شاید با توجه به اینکه مدت کوتاهی از حضور ما در تراکتور می‌گذرد هنوز مردم از ما توقع نداشته باشند ولی از روزی که کادر جدید به تراکتورسازی آمدیم خود ما از خودمان و بچه‌ها توقع داریم که نتیجه بگیریم. خوشبختانه بازیکنان ما هم دل به کار می‌دهند و فکر می‌کنم نتایج خوبی هم به دست آوردیم. برنامه‌ریزی بلندمدت تر ما برای بعد از تعطیلات است که به امید خدا نتایج بهتری به دست بیاوریم.

مربی تراکتور در مورد هدف گذاری کادر فنی برای نیم‌فصل دوم گفت: امیر قلعه‌نویی همیشه چه از ابتدا تیم را در اختیار داشته باشد و چه در ادامه تیم را در اختیار گرفته باشد همیشه سعی می‌کند که تیم در جهت قهرمانی حرکت کند و با توجه به اختلاف امتیازهای کم تیم‌های بالای جدولی این مساله دور از ذهن نیست. فقط باید این مساله به تیم هم تزریق شود. تیم تراکتور به پشتوانه هوادارانی که دارد و همچنین حضور امیر قلعه‌نویی به عنوان مربی با کارنامه می‌تواند در نیم‌فصل دوم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

«استقلال باید نقاط ضعفش را برطرف کند» او اضافه کرد: ما کل لیگ را زیر نظر داریم و من بازی‌های استقلال را دنبال می کنیم عقیده من استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان جوان این تیم هم با هم هماهنگ شدند. این تیم نامزد قهرمانی است ولی نقاط ضعفی هم دارد که باید آنها را برطرف کند در غیر این صورت از ناحیه همین ضعف‌ها آسیب می‌بینند.

همدانی در پایان در رابطه با داوری گفت: من از آقای حاجی پور توقع داشتم که در بازی دیروز در صحنه‌ها حضور بیشتری داشته باشد و بهتر سوت بزند. متاسفانه شکستگی بینی خالد در بازی با گسترش خیلی ما را ناراحت کرد. او بازیکن باغیرتی است و برای همین همه ما از مصدومیت او ناراحت شدیم.

دیدگاه‌ها