کد خبر : 1293978 | 13 دی 1394 ساعت 15:53 | 16.5K بازدید | 2 دیدگاه

به دلیل مشکلاتش با دایی؛

عزیزی: علی کریمی در دیدار مشهد حضور ندارد

پیشکسوت فوتبال خراسان گفت: با علی کریمی رابطه خیلی خوبی دارم اما متاسفانه مشکلاتی که کریمی و دایی دارند، مانع حضور کریمی شد، به رسم ادب و کسوت، از دایی خواستیم تا در این بازی حضور داشته باشد.

عزیزی: علی کریمی در دیدار مشهد حضور ندارد
 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، خداداد عزیزی در نشست خبری بازی دوستانه روز پنجشنبه که میان تیم‌های ستارگان فوتبال و هنر و منتخبان خراسان برگزار می‌شود، اظهار داشت: خوشبختانه تمامی بزرگوارانی که قبول می‌کنند در این مراسم حضور داشته باشند ریالی دریافت نخواهند کرد و فقط به نیت کمک به دختران معلول مجموعه همدم به مشهد می‌آیند درصورتی که در حالت عادی افراد سرشناس چه در حوزه فوتبال و چه در سینما و هنر برای حضور در هر مکانی پول دریافت می‌کنند.

وی افزود: علی دایی، کریم باقری، منصوریان، مهدی هاشمی‌نسب، نیما نکیسا، مهرداد میناوند از خانواده فوتبال و پژمان بازغی، پژمان جمشیدی، دانیال عبادی، امین زندگانی، سیاوش خیرابی از تیم هنرمندان حضورشان در این بازی قطعی شده است. البته الهام حمیدی نیز به‌دلیل علاقه‌مندی که به بازدید از مجموعه همدم داشت، نیز در این سفر ما را همراهی خواهد کرد.

عزیزی تصریح کرد: بسیاری از هنرمندان قبلاً اعلام آمادگی کرده بودند اما به دلیل حضورشان در فیلم‌های جشنواره فجر نتوانستیم از حضورشان استفاده کنیم.

پیشکسوت فوتبال خراسان عنوان کرد: در تیم مشهد نیز تیمی از منتخبین مشهد خواهیم داشت که در آن سعی کردیم جمعی از بازیکنان سابق مشهدی و ابومسلم و پیام را دور هم جمع کنیم. بازیکنانی مانند شاملی، نخودیان، شفیعی در این تیم حضور دارند.

وی با بیان اینکه فردوسی‌پور، مهدوی‌کیا و عابدزاده نیز علاقه داشتند در این بازی خیریه شرکت کنند، گفت: دوست داشتیم فردوسی پور در این بازی حضور داشته باشد اما به دلیل مشغله کاری در روز برگزاری مسابقه، حضور نخواهد داشت. مهدوی کیا این روزها در آلمان و عابدزاده در آمریکا است به همین دلیل نتوانستیم از حضورشان بهره مند شویم.

عزیزی در رابطه با غیبت علی کریمی در این بازی اظهار داشت: کریمی یکی از دوستان خیلی خوب من است اما متاسفانه مشکلاتی که کریمی و دایی دارند، مانع حضور کریمی شد و به رسم ادب و کسوت، از علی دایی خواستیم تا در این بازی حضور داشته باشد.

بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان خاطرنشان کرد: مربی و مدیر تیم ستارگان فوتبال و هنرمندان غیاثی از پیشکسوتان بزرگ فوتبال خراسان است و مرتضی شفیعی هم مربی تیم مشهد خواهد بود، البته به رسم گذشته از مناجاتی و محرمی نیز برای حضور در تیم ستارگان دعوت خواهد شد.

عزیزی در رابطه با پخش مستقیم این دیدار گفت: متاسفانه شبکه سه بازی‌های خیریه را پوشش نمی‌دهد مگر بازی پرسپولیس و استقلال باشد، اما شبکه ورزش همکاری خیلی خوبی داشته و بازی از این شبکه پخش می‌شود. شبکه خراسان نیز درگیر بازی بسکتبال است البته اگر شبکه خراسان این دیدار را پخش نکند، کم لطفی بزرگی کرده است.

وی با بیان شفافیت تمام مسائل دیدار خیریه بیان کرد: اگر کوچکترین بحثی وجود داشت بدانید که عزیزی وارد کار نمی‌شد. منصوریان، باقری، دایی و بقیه دوستان حتی می‌خواستند بلیط هواپیما را خودشان تهیه کنند که مانع از این اتفاق شدیم و تمام جریان این بازی به صورت خیرخواهانه پیگیری می‌شود.

عزیزی عنوان کرد: محدودیتی در بحث قیمت بلیط بازی نداریم اما قیمتی که برای بلیط در نظر گرفتیم 8 هزار تومان است البته افراد خیر می‌توانند هرچقدر که در نظر دارند در قالب همت عالی برای پرداخت بلیت بپردازند. به عنوان مثال یکی از دوستان 50بلیت خریداری کرده و برای هر بلیت 80هزار تومان پرداخت کرده است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا خداداد عزیزی لوازمی از خاطرات خود فوتبالی خود را برای ارائه در نمایشگاه آفریقا تا برزیل در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: از کل دوران فوتبالم تنها یک کاپ دارم که مربوط به مرد ماه نوامبر فوتبال آسیاست، آن هم به واسطه سه گلی که در دیدار با ژاپن و دو دیدار رفت و برگشت با استرالیا زدم بود، اعلام آمادگی کرده ام که آن را در اختیار همدم قرار دهم.


دیدگاه‌ها