کد خبر : 1294102 | 14 دی 1394 ساعت 08:49 | 78.9K بازدید | 20 دیدگاه

نیم فصل نحس قلعه پرسپولیس! (عکس)

یکی از دروازه‌بان‌های پرسپولیس به خونه به خونه بابل پیوست و دیگری راه بازداشتگاه پیش گرفت تا قرمزهای پایتخت تنها یک گلر 21 ساله داشته باشند.

به گزارش "ورزش سه"، جدا از بلایی که سوشا مکانی سر خودش آورد و معلوم نیست به این زودی‌ها بر می‌گردد یا نه، پرسپولیس هم بدون دروازه‌بان شد. ایمان صادقی که در حضور مکانی زیر سایه این دروازه‌بان بود و وقتی هم به ترکیب قرمزها می‌آمد انتقادات زیادی به او می‌کردند تصمیم گرفت در نیم‌فصل از جمع شاگردان برانکو جدا شود و حضور در خونه به خونه بابل را به اتفاقات ناخوشایندی که در پرسپولیس گریبان‌گیرش بود ترجیح داد.

1084213

ابتدای فصل هر دروازه‌بانی از پرسپولیس پیشنهاد داشت وقتی برای مذاکره وارد این باشگاه می‌شد به او می‌گفتند سوشا مکانی شماره یک ما است و قطعا هرکس بیاید روی نیمکت قرار می‌گیرد که به همین دلیل چند دروازه‌بان مطرح تصمیم گرفتند به این تیم نیایند تا اینکه در روزهای آخر نقل و انتقالات ایمان صادقی پرسپولیسی شد. او که در محرومیت‌های پیاپی مکانی فرصت بازی زیادی پیدا کرد نتوانست نشان دهد حریف قدری برای سوشا است تا حالا به لیگ یک برود.

1084214

همزمان با رفتن صادقی از پرسپولیس، سوشا مکانی هم به نوعی از جمع قرمزها رفتنی شده است. شماره یک پرحاشیه پرسپولیس که حالا در بازداشتگاه به سر می‌برد مسئولان تیمش را به تکاپو انداخته است تا حداقل یک دروازه‌بان خوب جذب کنند تا جای خالی او و صادقی را پر کند و آنها را در ادامه فصل دچار مشکل نکند.

دیدگاه‌ها