کد خبر : 1294272 | 14 دی 1394 ساعت 21:35 | 178K بازدید | 0 دیدگاه

رافا بنیتس اخراج شد

رسمی: زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید شد

باشگاه رئال مادرید اعلام کرد با رافا بنیتس، سرمربی تیم اول این باشگاه، قطع همکاری کرده و زین الدین زیدان به عنوان جانشین او انتخاب شده است.

رسمی: زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید شد
به گزارش "ورزش سه"، بنیتس که در تابستان گذشته جانشین کارلو آنچلوتی روی نیمکت رئال مادرید شده بود اما در این مدت نتوانست انتظارات را برآورده کند و در نهایت تساوی شب گذشته مقابل والنسیا، مدیران رئال را متقاعد به اخراج او کرد.
فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید با اعلام این خبر، گفت:" اعلام می کنم که رافا بنیتس از رئال مادرید اخراج شده است. اجازه بدهید اعلام کنم که او یک حرفه ای تمام عیار است. مایلم از او به خاطر تلاش هایش در این چند ماه به عنوان سرمربی رئال تشکر کنم. هیئت مدیره باشگاه تصمیم گرفت تا زیدان را به عنوان سرمربی انتخاب کند.
حالا زیدان باید با این چالش سازگار شود. او از حمایت ما و پشتیبانی هواداران برخوردار است. ما از اینکه او را به عنوان سرمربی جدیدمان داریم، احساس غرور می کنیم.
او می داند که نشستن روی این نیمکت چقدر سخت است. او این بازیکنان را به خوبی می شناسد و با حضور او به عنوان کمک مربی، ما دسیما را فتح کردیم. برای او غیرممکن وجود ندارد."




دیدگاه‌ها