کد خبر : 1294484 | 15 دی 1394 ساعت 15:40 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: درگیری با زیدان را به خاطر ندارم

بارسلونا فردا دیدار رفت خود از دور یک هشتم کوپا دل ری را در نوکمپ مقابل اسپانیول برگزار خواهد کرد.

انریکه: درگیری با زیدان را به خاطر ندارم
به گزارش "ورزش سه"، این دو تیم روز شنبه گذشته نیز برابر هم در لالیگا به میدان رفتند که حاصل کارشان تساوی بدون گل بود. انریکه، سرمربی بارسلونا، در مورد بازی فردا به خبرنگاران گفت: فردا به گونه ای بازی خواهیم کرد، گویی بازی برگشتی وجود ندارد. انتظار دارم اسپانیول مثل بازی روز شنبه یک تاکتیک دفاعی و بسته را در زمین پیاده کند. سعی کرده ایم اشتباهاتمان را پوشش داده و در بازی فردا تکرار نکنیم. تساوی بدون گل روز شنبه، به بازیکنان انگیزه بالایی برای بازی فردا داده است."

وضعیت ویدال و آردا:" هر دو فردا بازی خواهند کرد اما نمی دانم چند دقیقه. آمارهایشان در تمرینات نشان می دهد که برای یک بازی 90 دقیقه ای کاملا آماده هستند. ویدال و آردا، بازیکنانی چند پسته هستند که بسیار به کارمان خواهند آمد."

جانشینی زیدان در رئال به جای بنیتس و درگیری با زیدان در ال کلاسیکوی 2003:" آن درگیری با زیدان در ال کلاسیکو را به خاطر نمی آورم. به عنوان یک بازیکن برای او احترام زیادی قائل بودم و در مورد آینده مربیگری او در رئال نیز انتهای فصل می توان ارزیابی بهتری داشت. آنجا مشخص می شود که اخراج بنیتس کار درستی بوده یا خیر."

شرایط نیمار:" پیشرفت نیمار عالی بوده؛ چه در زمینه گلزنی و چه در زمینه کمک به دیگر هم تیمی هایش. این پیشرفت همچنان ادامه دار خواهد بود."

دیدگاه‌ها