کد خبر : 1294832 | 17 دی 1394 ساعت 01:31 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

یانوزای در آستانه بازگشت به منچستریونایتد

هافبک بلژیکی منچستر که با انتقالی قرضی در دورتموند بسر می‌برد، به جزیره بازمی‌گردد.

یانوزای در آستانه بازگشت به منچستریونایتد
به گزارش "ورزش سه"، عدنان یانوزای شش ماه قبل از اتمام قرارداد قرضی‌اش با بروسیا دورتموند به منچستریونایتد بازخواهد گشت. این هافبک بیست ساله که اواخر آگوست در تابستان اخیر برای مدت یک فصل بصورت قرضی به دورتموند پیوست، تنها در دوازده بازی آن هم به عنوان مهره تعویضی برای این تیم به میدان رفت که در مجموع بالغ بر 160 دقیقه شد.
اما این روزها در منچستر اعتراضات بسیاری به عملکرد خط حمله شیاطین سرخ وارد است، از همینرو با ورود به روزهای نقل و انتقال زمستانی مسئولان این باشگاه بنا به درخواست مستقیم لوئیس فان‌خال تصمیم گرفته‌اند یانوزای را قبل از پایان قراردادش از آلمان بازگردانند و شنیده شده در عرض 24ساعت بسیاری از مراحل اداری این کار انجام شده است. در کنار یانوزای اقداماتی هم برای جذب فلیپه اندرسون از لاتزیو صورت گرفته است.
گفتنی است فان‌خال در ماه نوامبر اذعان کرد او به هیج وجه با جدایی یانوزای موافق نبوده است:" من همان موقع گفتم این انتقال یک ریسک بزرگ است. آنجا بازیکنان بسیاری در بالاترین سطح فوتبال بازی می‌کنند و عدنان باید خودش را با متر و معیار آنها محک بزند که این اصلا آسان نیست. طبیعی است که دوست دارم او در تمامی مسابقات به میدان برود اما آنجا بازیکنانی از او قوی‌تر در اختیار داشتند، از همینرو خواستم در لیگ برتر بماند، اما او تصمیمش را برای رفتن به بروسیا دورتموند گرفته بود."

دیدگاه‌ها