کد خبر : 1294902 | 17 دی 1394 ساعت 14:28 | 70.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

چه بازیکنانی با بنیتس خداحافظی کردند؟

مارکا به نقل از یک خبرنگار نزدیک به رافا بنیتس ادعا کرده است که 8 بازیکن رئال پس از برکناری بنیتس از وی تشکر و خداحافظی کرده اند.

چه بازیکنانی با بنیتس خداحافظی کردند؟
به گزارش "ورزش سه"، سه روز پیش رافا بنیتس پس از 7 ماه حضور روی نیمکت رئال مادرید از این تیم برکنار و جای خود را به زیدان داد. رسانه ها فاش ساختند که بنیتس از برکناری خود مطلع نبوده و این باعث خشمش شده است. نکته جالب اینجا بود که هیچ کدام از بازیکنان رئال در صفحات اجتماعی خود با بنیتس وداع نکردند؛ بر خلاف آنچه در زمان برکناری آنچلوتی رخ داده بود.

مارکا در همین رابطه و به نقل از منبعی نزدیک به رافا بنیتس ادعا کرد که حداقل 8 بازیکن رئال پس از برکناری بنیتس با فرستادن پیام هایی گرم از او خداحافظی کرده اند. در گزارش مارکا البته نام 5 بازیکن قید شده است: ناواس، مودریچ، په په، لوکاس واسکز و گرت بیل. 
به غیر از په په، هیچکدام از کاپیتان های رئال(راموس، رونالدو و مارسلو) نسبت به برکناری بنیتس واکنش نشان ندادند.

مارکا همچنین ادعا کرده است که پرز شخصا با بنیتس برای دادن خبر برکناری اش تماس نگرفته و این خبر از طریق آنخل سانچس، مدیر داخلی رئال به اطلاع بنیتس و مدیر برنامه هایش رسیده و به همین دلیل بود که بنیتس قید نشست خبری برای خداحافظی را زد و با پروازی اختصاصی به تعطیلات رفت. سرمربی سابق رئال تنها از طریق انتشار یک بیانیه و بصورت محترمانه ای از هواداران و بازیکنان رئال خداحافظی کرد.

دیدگاه‌ها