کد خبر : 1295270 | 19 دی 1394 ساعت 11:25 | 22.3K بازدید | 1 دیدگاه

فهرست نهایی امیدهای قطر اعلام شد

میزبان با 12 لژیونر در پی سهمیه المپیک

قطر به عنوان میزبان رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا فهرست نهایی خود برای تورنمنت را اعلام کرد.

میزبان با 12 لژیونر در پی سهمیه المپیک
به گزارش "ورزش سه"، سانچس سرمربی اسپانیایی قطر بعد از اتمام بازی های تدارکاتی و در آستانه آغاز تورنمنت فهرست 23 بازیکن نهایی خود برای رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک را اعلام کرد که در این فهرست 12 بازیکن قطری که در باشگاه های خارجی عضویت دارند، برای میزبان به میدان خواهند رفت.

نکته جالب توجه در این فهرست حضور 7 بازیکن اصلی زیر 23 سال قطر در باشگاه دسته دومی اوبن بلژیک است که همین چند روز پیش به عنوان آخرین حریف تدارکاتی به مصاف شاگردان سانچس رفت و با یک گل مغلوب شد. علاوه بر آن سه بازیکن قطری ها در باشگاه دسته دومی لینز اتریش حضور دارند و دو نفر هم در لیگ دسته دوم اسپانیا تا میزبان با 12 لژیونر برای کسب قهرمانی آسیا و سهمیه المپیک 2016 ریودوژانیرو خیز بردارد.فهرست بازیکنان قطر به شرح زیر است:

دروازه بانان

یوسف حسن (اوبین بلژیک) مهند نعیم (السد) محمد البکری(لینز اتریش)

مدافعان

مصعب خضر (السد) عبدالکریم حسن(السد) احمد یاسر(لخویا) سالم الهاجری(اوبین بلژیک) سلطان البریک(کولترال اسپانیا) محمد علاء(الریان) بسام هاشم (الریان) فهد علی (اوبین بلژیک) تمیم المهیزع(کولترال اسپانیا)

هافبک ها

عبدالرحمن محمد(لخویا) احمد السعدی(اوبین بلژیک) علی اسد (السد) احمد معین (اوبین بلژیک) احمد فاضل(الوکره) عصام مادابو (لینزاتریش) عبدا.. عبدالسلام(اوبین بلژیک)

مهاجمان

اکرم عفیف (اوبین بلژیک) محمد مونتاری (لخویا) المعز علی (لینز اتریش) احمد علاء(الریان)

دیدگاه‌ها