کد خبر : 1295634 | 20 دی 1394 ساعت 14:18 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازی دوستانه نفت و هانوفر در ترکیه

تیم نفت تهران که برای برگزاری اردوی 10 روزه به ترکیه سفرکرده است قرار است با تیم هانوفر آلمان یک دیدار دوستانه برگزار کند.

بازی دوستانه نفت و هانوفر در ترکیه
به گزارش "ورزش سه"، تیم نفت تهران امروز برای اردوی ده روزه به ترکیه می‌رود. این تیم که در یکی از کمپ‌های آنتالیا تمرینات بدنسازی اش را پشت سر می‌گذارد قرار است ساعت یک بعد از ظهر در روز چهارشنبه ۲۳ دی ماه بازی دوستانه‌ای را با تیم هانوفر آلمان برگزار کند.
 
علیرضا منصوریان سرمربی نفت در این مورد گفت: طبق صحبت‌هایی که من با مسوولان هانوفر داشتم این بازی دوستانه برای روز چهارشنبه هماهنگ شده است.

او ادامه داد: البته من از مسوولان هانوفر یک روز زمان خواستم تا پاسخ نهایی را در این مورد بدهم. علتش هم این است که بازیکنان هانوفر چند روز یاست تمرینات بدنه‌سازی‌شان را شروع کرده‌اند در حالی که بازیکنان من بعد از تعطیلات تازه تمریناتشان را شروع کرده‌اند و من باید ببینم که آنها از لحاظ بدنی در شرایط خوبی هستند یا نه.

وی افزود: اگر اینطور باشد قطعاً روز چهارشنبه بازی دوستانه‌ای را با هانوفر انجام می‌دهیم در غیر این صورت در طول این مدت با تیم‌های عربی حاضر در ترکیه و همچنین تیم‌های ایرانی که در آنتالیا اردو می‌زدند دیدارهای تدارکاتی را برگزار خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها