کد خبر : 1295708 | 20 دی 1394 ساعت 18:42 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

شمسایی: من مرد لحظه‌ها هستم

سرمربی تیم تاسیسات دریایی گفت: من مرد لحظه‌ها هستم و هنوز وضعیتم مشخص نیست و شده با مدیری و تیمی عکس گرفتم و بعد به تیمی دیگری رفتم.

شمسایی: من مرد لحظه‌ها هستم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، وحید شمسایی اظهار داشت: ما یک هیچ عقب بودیم و ده تا هم گل می‌خوردیم فرقی نداشت، تلاش شش هفت ماهه ما به ثمر نشست و سومین قهرمانی متوالی خود را به دست آوردم.

وی در پاسخ به این که آیا دیر قهرمان نشدید گفت: نه، دیر قهرمان نشدیم. هیچ کس جای من نیست که ببیند که خیلی زودتر از تیم‌های دیگر که کار  را شروع کردیم چه سختی‌هایی کشیدیم، بازیکنانم در تیم ملی بودند و مصدوم زیاد داشتیم.

شمسایی درباره عدم حضور خود در این دیدار گفت: من مصدومیتم شدید بود و نمی‌توانستم بازی کنم. بین دو نیمه به جایگاه رفتم زیرا دوست داشتم به صحنه‌ها نزدیک تر باشم.

وی درباره وضعیت فعلی تیم ملی بیان کرد: تیم ملی به لحاظ نفرات فوق العاده است و گلایه‌ای دارم که بعدا می‌گویم و از الان به بعد باید به تیم ملی کمک کنیم و از الان به بعد باید دعاگو برای تیم ملی باشیم.

وی درباره اینکه آیا فصل بعد در تیم تاسیسات می‌ماند یا خیر گفت: من مرد لحظه‌ها هستم و هنوز وضعیتم مشخص نیست و شده با مدیری و تیمی عکس گرفتم و بعد به تیمی دیگری رفتم.

دیدگاه‌ها