کد خبر : 1296173 | 22 دی 1394 ساعت 16:45 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

زینالی: سایپایی‌ها دوست دارند اینجا بمانند

هافبک نارنجی‌پوشان می‌گوید در تیمشان نظم و انضباط پابرجاست و به همین خاطر بازیکنان قراردادهای طولانی مدت با سایپا می‌بندند.

زینالی: سایپایی‌ها دوست دارند اینجا بمانند
به گزارش "ورزش سه"، علی زینالی در مورد شرایط سایپا گفت: به غیر از بازی آخر 4، 5 روز استراحت و سپس کارمان را با انرژی شروع کردیم. تمرینات خوبی انجام می‌دهیم و قرار است یکسری بازی دوستانه هم انجام شود و در جام شهدا نیز شرکت کردیم. بازی‌های تدارکاتی نیز خیلی می‌تواند به ما کمک کند.
او در مورد جدایی 2 نفر از بازیکنانشان ادامه داد: وحید محمدزاده و شهرام سالاری از جمع ما جدا شدند و امیدوارم هرجا هستند موفق باشند.

این بازیکن نیز که یکی از باتجربه‌های سایپا به شمار می‌رود در مورد اینکه از لحاظ سابقه حضور در این تیم نفر چندم است می‌گوید: سایپا یکی از تیم‌های خیلی خوب است، هم یک تیم تهرانی است و هم اینکه آرامش دارد و با نظم است برای همین بازیکنان مدت زیادی اینجا می‌مانند. من از لحاظ سابقه در این تیم بعد از صادقی، ایوبی، شکوری و شاه‌علیدوست نفر پنجم هستند.

هافبک نارنجی‌پوشان در مورد برنامه‌شان برای نیم فصل دوم نظرش را اینگونه بیان کرد: من فکر می‌کنم نیم فصل دوم امتیاز گرفتن سخت‌تر است تیم‌هایی که در کورس هستند برای قهرمانی می‌جنگند و تیم‌های پایین جدولی برای بقا. خدا را شکر نتایج ما تا الان به نسبت خوب بوده، در نیم فصل دوم هم یکی، دو بازی اول بسیار حائزاهمیت است و باید خوب پیش برویم و شرایط را برای خودمان مهیا کنیم.

زینالی در پایان در مورد اینکه با وجود حذف سایپا از جام‌حذفی هنوز هم جزو بهترین گلزنان این جام است افزود: من فکر می‌کنم دلیل اینکه با وجود حذف سایپا از جام‌حذفی من همچنان آمار خوب گلزنی دارم این است که گل زیادی زده نشده است. من 3 گل به وشتانی آمل زدم که حریف به نسبتا آسانی بود و یک گل هم به تراکتورسازی زدم. ما می‌توانستیم تا مرحله پایانی جام‌حذفی پیش برویم اما بدشانس بودیم ولی به هر حال تمام شده و رفته و باید به فکر لیگ باشیم.

دیدگاه‌ها