کد خبر : 1296505 | 23 دی 1394 ساعت 21:52 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

اختصاصی ورزش سه

نامه جدایی پراهیچ از پدیده

ایگور پراهیچ با ارسال نامه ای برای ورزش سه، جدایی اش از پدیده را اعلام کرد.

نامه جدایی پراهیچ از پدیده
به گزارش "ورزش سه"، نامه ایگور پراهیچ مدافع کروات پدیده را که برای سایت ورزش سه ارسال شده را در زیر می خوانیم:

مشکلاتی که با باشگاه پدیده داشتم نهایتا من را هرچند برخلاف میلم در موقعیتی قرار داد تا از طریق مسیر قانونی به همکاری ام با این باشگاه پایان دهم. از امروز من بازیکن آزاد هستم و پایبندی میان من و باشگاه پدیده وجود ندارد، در ابتدا می خواهم از هواداران پرشور پدیده تشکر کنم که همیشه حمایت بزرگ و احساس خوب شان همراه من بود. هوادارانی که در طول این مدت تشخیص می دادند من با تمام قوا و با صد در صد تمرکز و توانمندی ام برایشان به میدان می روم و این دلیل اصلی محبت و احترام همیشگی آن ها نسبت به من بود.

همینطور باید از هم تیمی هایم تشکر کنم که از روز اول با من مثل عضوی از خانواده شان برخورد کردند و هیچ گاه چیزی جز روابط خوب شامل حال من و دوستانم در تیم نشد. همچنین از تمام مربی هایم و کادر فنی که این مدت با رفتار حرفه ای و صمیمانه و تمرینات مفید فضا را برای عملکرد بهتر من در تیم مهیا کردند تشکر می کنم.

اگر بخواهم در مورد چگونگی پایان دادن به حضورم در پدیده صحبت کنم باید بگویم متاسفانه به دلیل عدم تعهد و احترام باشگاه نسبت به وظایف اش در قرارداد بین ما، من چاره ای جز پایان دادن به قراردادم برای جلوگیری از ضرری که باشگاه به من وارد می کرد ندیدم.

بعد از حدود شش ماه از بازگشتم به ایران، باشگاه پدیده همچنان بدهی خود از فصل قبل را به من پرداخت نکرده است و در این فصل نیز تا این جای کار من هیچ مبلغی از 60% از قراردادم که باید از طرف باشگاه پرداخت می گردید، دریافت نکردم. همچنین به دلیل کم کاری باشگاه پدیده در پرداخت مالیات فصل قبل، من مشکلات زیادی در ایران داشتم، در صورتی که بر اساس بند های مربوط در قراردادم باشگاه موظف به پرداخت مالیات من و هزینه های مربوطه است. این سهل انگاری پدیده ای ها در هنگام خروج از کشور مشکلاتی مختلفی برای من بخاطر مسائل مالیاتی ام به وجود آورد.
من بارها و بارها با مدیران باشگاه برای حل مشکلاتم صحبت کردم و آن ها قول های مختلفی به من می دادند اما تمام وعده های آن ها دروغ از آب درآمد.

حالا بازیکن آزاد هستم و برای ادامه دادن فوتبالم برنامه هایی دارم و همچنین پیشنهاداتی از چند تیم ایرانی که به من علاقه نشان دادند دریافت کردم، اما به صورت جالبی متوجه شدم افرادی می خواهند با دروغ های شان به من ضربه بزنند. آن ها علاوه بر مطرح کردن بحث مصدومیت های سنگین و عجیب و ساخته ذهن شان صحبت های نا به جا و غلطی درباره شخصیت من با دیگران کرده اند.

اگر افرادی علاقه مند هستند درباره کیفیت بازی من و شخصیت من اطلاعاتی کسب کنند بهتر است به دو سرمربی قبلی من آقای مهاجری و آقای مرزبان که شناخت لازم و کافی از من دارند مراجعه کنند.

من صداقت خودم را در تمام مدت حضورم در ایران با عمومی نکردن مشکلاتم بین تیم و رسانه ها و بازی کردن همراه با کیفیتی صادقانه برای تیمم بدون دریافت حقوقم نشان دادم، اما شما خودتان قضاوت کنید من تا کی می توانستم به این وضعیت ادامه دهم؟ حال می خواهم چالش جدیدی با حضور در تیم دیگری تجربه کنم و دوباره حس شادابی و نشاط به من برگردد زیرا مهم ترین مسئله برای من لذت بردن از فوتبال است.

با همه این ها برای باشگاه پدیده بهترین آرزو ها را دارم، امیدوارم آن ها بتوانند موفق شوند و در لیگ برتر ماندگار شوند تا بتوانند در فصل آینده با مدیریتی بهتر و برنامه ریری دقیق تر نتایج بهتری کسب کنند.

دیدگاه‌ها