کد خبر : 1297026 | 26 دی 1394 ساعت 12:36 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

والله برای کسب شهرت به پرسپولیس نرفته بودم

رویانیان: جناح‌های سیاسی اذیتم می‌کنند

محمد رویانیان معتقد است بعد از مشورت با یکی از فرماندهان بزرگ سپاه به این نتیجه رسید که بهتر است در مدیریت جهادی به ایران خدمت کنم.

رویانیان: جناح‌های سیاسی اذیتم می‌کنند
رویانیان به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: زمانی که من برای نمایندگی مجلس کاندید شدم با تعدادی از دوستانم مشورت کردم. بعضی از دوستان در ورزش هم به من اصرار کردند که به مجلس بیایم، ولی من بعد از مشورت با یکی از نمایندگان سپاه به این نتیجه رسیدم که بهتر است در مدیریت جهادی خدمت کنم و به سیاست ورود نکنم. برای همین هم من از کاندید شدن، انصراف دادم.

در ایران رکوردشکنی کردم

من در ایران مدیر موفقی بودم. پلیس 110 را تأسیس کردم، امداد و نجات جاده‌ها را تشکیل دادم، سوخت کشور را سروسامان دادم، نوسازی خودرو و ناوگان حمل‌ونقل عمومی را سروسامان دادم و در حقیقت برای خودم در این زمینه رکورد زدم. ولی آن سردار سپاه که من با او مشورت کردم به من پیشنهاد خدمت در جای دیگری را داد که من می‌توانم در آن عرصه بهتر خدمت کنم. از طرفی فکر می‌کنم فعالیت در آن بخش‌ها اولویت مهم‌تری دارد. من وقتی به اهمیت فعالیت در مدیریت جهادی پی بردم تصمیم گرفتم که از نمایندگی مجلس انصراف دهم. درست مثل‌اینکه شما می‌خواهی خانه‌ای بخری و درحالی‌که جایی را پیداکرده‌ای پیشنهاد بهتری به شما شود. خود من هم فکر می‌کنم در آنجا بیشتر از سیاست می‌توانم خدمت کنم.

قسم می‌خورم که برای کسب شهرت به پرسپولیس نرفته بودم

*ورود بسیاری از افراد غیرورزشی به عرصه ورزش برای مشهور و شناخته شدن است، آیا سالی که شما مدیریت باشگاه پرسپولیس را پذیرفتید، همین تصمیم را داشتید؟

رویانیان: به حضرت عباس (ع) قسم می‌خورم که حضور من در پرسپولیس به خاطر خدمت بود. من رییس راهنمایی و رانندگی بودم در 110 بودم و 14 سال در تلویزیون بودم و همه من را می‌شناختم. به واللهالعلیالعظیم را قسم می‌خورم که برای کسب شهرت به پرسپولیس نیامده بودم. به من گفتند در پرسپولیس می‌توانی به یک مشت جوان خدمت کنی. ولی من را در پرسپولیس درک نکردند و برنامه‌هایم را نادیده گرفتند. با توجه به سوابقی که من داشتم در پرسپولیس نتوانستم موفق باشم.

اگر هواداران نبودند، از حضورم در پرسپولیس پشیمان می‌شدم

* از اینکه در مقطعی مدیریت پرسپولیس را پذیرفتید، پشیمان هستید؟

رویانیان: بزرگ‌ترین دستاورد من در پرسپولیس، فقط هوادارها بودند که با تمام عشق و محبتشان هنوز هم به من لطف دارند و بزرگ‌ترین عامل این هستند که من از تصمیمم پشیمان نشوم. چون من همه چیزم را در پرسپولیس از دست دادم. من به عنوانیک مدیر ملی و پلیس پیشکسوت به پرسپولیس آمدم و خانه و آبرویم را برای این تیم از دست دادم. ولی فکر می‌کنم مردم اجازه ندادند که آبروی من برود و همیشه به من محبت داشتند. اگر این‌طور نبود از انتخاب مدیریت پرسپولیس حتماً پشیمان می‌شدم.

اگر انتخاب می‌شدم، جناح‌های سیاسی اذیتم می‌کردند

*به حمایت همین هوادارها کاندید مجلس شدید و بسیاری از کارشناسان شانس زیادی برای انتخاب شما در نظر می‌گرفتند؟

رویانیان: البته انتخاب من حتمی که نبود! ولی اگر رأی های مردم را بخواهی محاسبه کنی من به مجلس راه پیدا می‌کردم ولی افرادی هم از جناح‌های مختلف سیاسی هستند که قصد کوبیدن من را دارند و می‌دانستم که اگر رأی بیاورم این افراد در مجلس هم دنبال اذیت و آزار من بودند. من 36 در لباس سرباز به ایران خدمت کردم و به این مساله هم افتخار می‌کنم. به عنوانیک سرباز حتی اگر کشته شوم چه در داخل باشم و چه خارج، هدف من خدمت است. هنوز هم فکر می‌کنم که اگر هوادارن پرسپولیس نبودند از مدت حضورم در این باشگاه،  پشیمانی برایم باقی می‌ماند.

حرف آخر

من فقط می‌خواهم که عاقبت‌به‌خیر شوم. در راه خدا جهاد کنم و افتخار سربازی از من برداشته نشود.

دیدگاه‌ها