کد خبر : 1298678 | 02 بهمن 1394 ساعت 23:20 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی وستهام - منچسترسیتی

منچسترسیتی برای راهیابی به صدر جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس باید در دیدار فردا در خانه وستهام به پیروزی برسد.

پیش بازی وستهام - منچسترسیتی
به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی برای انتقام شکست بازی رفت مقابل وستهام، چاره ای جز کسب پیروزی در دیداری خارج از خانه مقابل این تیم نخواهد داشت.

وستهام

شاگردان غول کش بیلیچ برای ادامه روند خیره کننده خود مقابل تیم های بزرگ این بار نیز قصد دارند تا مقابل منچسترسیتی در خانه به پیروزی برسند. آن ها در ماه سپتامبر یک بار این کار را در اتحاد انجام داده اند و توانستند سیتی را با نتیجه 2-1 از پیش رو بردارند. با این حال فرم شاگردان بیلیچ در دیدارهای اخیر چندان رضایت بخش نبوده است.
وستهام از 12 دیدار گذشته خود تنها موفق به پیروزی در 3 دیدار شده  با این حال در 6 دیدار اخیر خانگی خود متحمل هیچ شکست خانگی نشده است. وستهام اکنون با کسب 35 امتیاز در رتبه ششم جدول رده بندی قرار گرفته است. وستهام فردا چهار مهره خود از جمله تامکینز، ساخو، کارول و لانزینی را به همراه نخواهد داشت اما جوی اوبراین می تواند در ترکیب تیم قرار گیرد.

منچسترسیتی

پیگرینی برای رسیدن به صدر جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس به چیزی جز کسب هر 3 امتیاز دیدار مقابل وستهام فکر نخواهد کرد. سیتی اکنون 43 امتیازی است و تنها یک امتیاز از دو صدرنشین رقابت ها یعنی آرسنال و لسترسیتی کمتر اندوخته است.
با توجه به دیدار دشوار آرسنال مقابل چلسی، سیتی می تواند با پیروزی مقابل وستهام شانس خود را برای صدرنشینی در این هفته افزایش دهد. سیتی در دیدار فردا می تواند از فرناندینیو مجددا پس از سه بازی غیبت بهره گیرد اما مانگالا و ویلفرد بونی کار دشواری برای رسیدن به بازی فردا پیش رو دارند. کمپانی و سمیر نصری نیز غایبین بلند مدت سیتی محسوب می شوند.


1087595

دیدگاه‌ها