کد خبر : 1300491 | 10 بهمن 1394 ساعت 12:55 | 8.4K بازدید | 2 دیدگاه

از القاب خوشم نمی آید

عنایتی: حالم خوب بود و پنالتی زدم

غلامرضا عنایتی با زدن پنالتی سیاه جامگان در دیدار دیروز با نفت دومین گلش را در لیگ پانزدهم به ثمر رساند.

عنایتی: حالم خوب بود و پنالتی زدم
عنایتی در مورد پیروزی مقابل سیاه جامگان به خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید: بازی با نفت آنطور که ما می‌خواستیم پیش رفت و همان اتفاقاتی که می‌خواستیم افتاد. بچه‌های ما فوق‌العاده کم اشتباه بودند البته با بی‌توجهی یک پنالتی به آنها دادیم ولی بعدا در ادامه بازی به گل رسیدیم و بچه‌ها کاملا حساسیت این بازی را درک کرده بودند.

او در مورد عملکرد خوب خریدهای جدیدشان ادامه داد: خدا را شکر این برد از لحاظ روحی خیلی به ما کمک کرد و خریدهای ما تجربه بازی در لیگ را دارند به همین دلیل توقعات از ما بالاست مطمئن باشید که در ادامه اتفاقات خوب برای ما می‌افتد.

وقتی از مهاجم سیاه جامگان سوال شد با توجه به اینکه رفت‌وبرگشت نفت‌تهران را شکست داده‌اند می‌توانند لقب گربه سیاه نفت را به آنها داد پاسخ داد: درست است ما رفت‌وبرگشت نفت را برده‌ایم و هر لقبی می‌توان داد ولی من از این القاب خوشم نمی‌آید زیرا فوتبال یک بازی فیرپلی است و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد ما باید به آینده امیدوار باشیم و نباید در باد برد بخوابیم. 12 بازی داریم که هر یک حکم فینال را برای ما دارد چشم و امید یک استان به تیم ماست.

این بازیکن که برای تیمش از روی نقطه پنالتی یک گل به ثمر رساند می‌گوید: پنالتی زدن یکی از ضربات فوق‌العاده سخت است که باید شرایط روحی روانی خوبی در آن لحظه داشت برعکس خیلی‌ها که فکر می‌کنند پنالتی زدن آسان است اصلا اینطور نیست. خدا را شکر من هم روحیه خوبی داشتم و آن پنالتی را تبدیل به گل کردم.

عنایتی در پایان در مورد دیدار پیش رو مقابل گسترش فولاد افزود: با گسترش در تبریز بازی داریم و باید در این دیدار که گفتم مثل فینال می‌ماند توانمان را بگذاریم و با تمرکز بالا به مصاف آنها برویم. ما باید هم داخل خانه و هم خارج خانه خوب کار کنیم.

دیدگاه‌ها