کد خبر : 1301139 | 12 بهمن 1394 ساعت 18:35 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

در روز شکست مس و نفت، پیکان در صدرنشین ماند

نتایج هفته بیستم‌ و‌ چهارم رقابت‌های دسته اول

هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته اول ، با پیروزی حیاتی تیم های پیکان ، خونه به خونه ، ماشین سازی ، توقف چندباره فجرسپاسی و شکست مس کرمان و نفت آبادان به پایان رسید.

نتایج هفته بیستم‌ و‌ چهارم رقابت‌های دسته اول
به گزارش "ورزش سه" هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته اول ، با پیروزی حیاتی تیم های پیکان ، خونه به خونه ، ماشین سازی ، توقف چندباره فجرسپاسی و شکست مس کرمان و نفت آبادان به پایان رسید. در مهمترین بازی های هفته در تبریز شاگردان سابق نادر دست نشان با دو گل برابر نفت آبادان به برتری رسیدند. ماشین سازان با این برد حیاتی 39 امتیازی شده و به یک قدمی مس کرمان رسیدند که امروز در بوشهر برابر ایران جوان مغلوب شد. مس با این باخت رده سومی جدول را به تیم خونه به خونه واگذار کرد.
شاگردان اکبر میثاقیان در یک بازی پربرخورد و در حالیکه 8 نفره شده بودند ولی با اینحال تیم متحول شده و شگفتی ساز پارسه را در تهران شکست دادند تا با 43 امتیاز بالاتر از مس 41 امتیازی در رده سوم قرار گرفتند.
پیکان تهران که چند هفته ایی بود دستش از برد کوتاه مانده بود در قائمشهر برابر نساجی به پیروزی رسید تا تیره روزی های نساجی بیش از پیش شود. پیکانی ها با این پیروزی 48 امتیازی شدند و فاصله شان را با فجر سپاسی به 3 امتیاز رساندن. فجری ها امروز با اینکه در خانه بازی می کردند برابر شهرداری اردبیل با نتیجه بدون گل متوقف شدند.
خیبر خرم آباد همانند دیدار رفت با یک گل از سد آلومینیوم هرمزگان به برتری دست یافت. البته 3 امتیاز دیدار رفت دو تیم به علت پرتاب سنگ توسط یکی از تماشاگران و نیمه تمام ماندن بازی در چند ثانیه پایانی به حساب آلومینیوم واریز شد ولی این بار خیبری ها با اینکه دیدارشان به دلیل عدم حضور به موقع عوامل برگزار کننده با 45 دقیقه تاخیر آغاز شده بود تمرکز و خونسردی خود را حفظ کرده و در نهایت برنده بازی و صاحب 3 امتیاز ارزشمند آن شدند.
مس رفسنجان که چند هفته ایی است روند رو به جلویی دارد در رفسنجان با 2 گل تیم آلومینیوم اراک را شکست داد تا داود مهابادی در بازگشت مجددش به لیگ دسته اول تلخی باخت را تجربه کند. رفسنجانی ها که تا اواسط بازی ها یکی از تیم های قعرنشین محسوب می شدند با این برد 32 امتیازی شده و بالاتر از تیم هایی نظیر : نفت ، نساجی وآلومینیوم در رده هفتم جای گرفتند.
دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان با پاس با نتیجه 1-1 به پایان رسید و داماش گیلان هم بر خلاف 23 هفته گذشته موفق شد میزبان خود را بایک گل مغلوب کند.

ماشین سازی تبریز 2–  صنعت نفت آبادان 1 ؛ شکست بی موقع نفت

گل ها : محسن دلیر (25) و یوسف سیدی (65)
ماشین سازی با شکست دادن نفت آبادان سومین برد متوالی خود را جشن گرفت. نادر دست نشان که در دور رفت هدایت ماشین سازان را بر عهده داشت هیچگاه فکر نمی کرد برابر شاگردانش مغلوب شود. دیدار دو تیم که در حضور حدود 200 تماشاگر برگزار شد یکی از بازی های جذاب و تماشایی بود.
در حاشیه : قبل از آغاز بازی ، ندر دست نشان با نصب بنر در ورزشگاه مراتب تشکر و قدردانی خود را از حمایت طرفداران ماشین سازی ابراز کرد.

نساجی مازندران 1 – پیکان تهران 2 ؛ هت تریک نساجی در باخت

گل ها : حمید کاظمی (10 پنالتی) برای نساجی – مرتضی آقاخان (2) و سیامک نعمتی (62) برای پیکان
نساجی برای سومین هفته متوالی برابر حریف خود مغلوی شد تا آرام آرام به ته جدول نزدیک شود. پیکان که در چند هفته گذشته برد نداشت در همان شروع بازی به وسیله آقاخان به گل رسید. نساجی چند دقیقه بعد از روی نقطه پنالتی به گل تساوی رسید و لی در نیمه دوم پیکان با ادراه بازی و زدن گل دوم صاحب برتری برابر میزبان خود شد تا همچنان در صدر جدول باقی بماند.

1089431

پارسه تهران 1 – خونه به خونه بابل 2 ؛ صعود به رده سوم

گل ها : محسن ارزانی (74) برای پارسه – میرهانی هاشمی (39) و هادی خیری (44) برای خونه به خونه
اکبر میثاقیان که چند هفته ایی در غم از دست دادن رده سوم جدول به هم ریخته بود با شکست دادن پارسه و به لطف برد ایران جوان برابر مس تیمش به رده سوم صعود کرد تا نفس راحتی بکشد و پس از هفته ها خواب راحتی داشته باشد. خونه به خونه برای شکست دادن پارسه حقیقتاً با جان و دل بازی کرد و به رغم اینکه از دقیقه 24 با اخراج محمد غلامی 10 نفره شده بود ولی با اینحال برای کسب پیروزی دست از حمله نکشید و در نهایت مزد تلاش خود را با برد 1-2 گرفت تا پس از هفته ها مجدداً در رده سوم قرار بگیرد. خونه به خونه در دقایق پایانی بازی به دلیل اخراج حقدوست و تنهایی 8 نفره به بازی ادامه داد ولی با اینحال پارسه نتوانست نتیجه بازی را تغییر دهد.

1089424

1089425

گل گهر سیرجان صفر–  فولاد یزد صفر ؛ ادامه سریال تساوی های گل گهر با نامجومطلق

دیدار سرد و خسته کننده تیم های کویرنشین گل گهر و فولاد یزد با نتیجه صفر صفر به پایان رسید تا چهارمین تساوی متوالی گل گهر با مجید نامجومطلق رقم بخورد.

گیتی پسند اصفهان صفر–  داماش گیلان 1؛ مهدوی داماش را فراری داد

گل : محمدرضا مهدوی (52)
محمدرضا مهدوی ؛ هافبک مجرب داماش با گلی که در دقیقه 52 مسابقه درون دروازه گیتی پسند جای داد باولین برد بیرون از خانه داماش را به ثبت رساند. داماش که در چند هفته گذشته موفق به گلزنی و پیروزی نشده بود و به قعر جدول سقوط کرده بود با این برد شیرین و کسب 3 امتیاز طلایی از قعر جدول فرار کرده و در جایگاه هفدهم قرار گرفت.

مس رفسنجان 2– آلومینیوم اراک صفر؛ اراکی ها با مهابادی هم باختند

گل ها : امیر خداکرمی (57) و حسین کاویانی فر (3+90)
مس رفسنجان با شکست دادن آلومینیوم اراک که داود مهابادی را جانشین غلامرضا دلگرم کرده بود با کسب هفتمین برد فصل به رده هفتم جدول صعود کردند. آلومینیوم اراک با تفکرات داود مهابادی یک نیمه برابر حملات مس دوام آورد ولی در نیمه دوم رفسنجانی ها با به ثمر رساندن 2 گل آلومینیوم را ذوب کردند تا برنده دربی تیم های فلزی لیگ شوند.

فجر شهید سپاسی صفر –  شهرداری اردبیل صفر ؛ فجر زور بردن نداشت

فجر سپاسی در ادامه ناکامی های خود که از اواخر دور رفت شروع شده بود در دیدار خانگی با تیم متوسط شهرداری اردبیل هم متوقف شد تا فاصله اش با پیکان در صدر جدول 3 امتیاز شود و با این نتیجه حالا جایگاه دومی اش هم توسط خونه به خونه که با سرعت به در حال پیشروی است بیش از بیش تهدید می شود.

آلومینیوم هرمزگان صفر – خیبر خرم آباد  یک ؛  خیبری ها تلافی کردند

گل : حسین بهاروند (42)
خیبر خرم آباد همانند دیدار رفت با یک گل از سد آلومینیوم هرمزگان به برتری دست یافت. البته 3 امتیاز دیدار رفت دو تیم به علت پرتاب سنگ توسط یکی از تماشاگران و نیمه تمام ماندن بازی در چند ثانیه پایانی به حساب آلومینیوم واریز شد ولی این بار خیبری ها با اینکه دیدارشان به دلیل عدم حضور به موقع عوامل برگزار کننده با 45 دقیقه تاخیر آغاز شده بود تمرکز و خونسردی خود را حفظ کرده و در نهایت برنده بازی و صاحب 3 امتیاز ارزشمند آن شدند.

ایران جوان بوشهر 1 –  مس کرمان صفر ؛ بوشهر ؛ وینگو بازهم در بوشهر باخت

گل : مهدی شکوهی (6)
ایران جوان بوشهر در ادامه غول کشی های خود این بار تیم میلیادر مس کرمان را شکست داد تا به لطف این برد 34 بمتیازس شده و تا رده ششم جدول صعود کند. وینگو بگوویچ همانند سال های اخیر بازهم در بوشهر بازنده شد تا با این باخت تیم مس کرمان جایگاه سومی اش را هم از دست بدهد. ایران جوانی ها همان دقایق نخست بازی به گل رسیدند ولی مس کرمان به رغم اینکه 94 دقیقه فرصت برای جبران گل خورده داشت ولی با اینحال نتوانست از سد دفاعی بوشهری ها عبور کند و مغلوب بی پول های ایران جوان شد.

نفت مسجد سلیمان 1 –  پاس همدان 1 ؛ آذرباد علیه همدانی ها

گل ها : محسن آذرباد (40) برای نفت– امین پور علی (41 - پنالتی) برای پاس
محسن آذرباد بازیکنی که در دور رفت برای پاس بازی می کرد و اتفاقاً گل برتری همدانی ها را در دیدار با نفت مسجدسلیمان وارد دروازه این تیم کرده بود ، اینبار دروازه پاس را گشود تا یکی از معدود بازیکنانی باشد که در یک فصل درواز تیم هایی که در آنها بازی کرده را باز کند.

دیدگاه‌ها