کد خبر : 1301627 | 14 بهمن 1394 ساعت 15:20 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

نبرد نود و هشتی ها جذابیتی نداشت

ملوان 0 - نفت تهران 0؛ سردترین بازی فصل

اولین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه بدون تماشاگر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ملوان 0 - نفت تهران 0؛ سردترین بازی فصل
به گزارش "ورزش سه"، بازی تیم های ملوان بندرانزلی و نفت تهران در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که هیچ اثری از بازی در لیگ برتر نداشت و بدون جذابیتی به پایان رسید تا بدون تردید سردترین بازی فصل لقب بگیرد. دیداری که نیمه دوم آن هیچ فرصتی برای دو تیم در پی نداشت و نهایتا با تساوی بدون گل به پایان رسید، دیداری که نبود هواداران ملوان و خالی بودن ورزشگاه تختی به سردی آن افزوده بود.


هفته نوزدهم لیگ برتر ، چهارشنبه 14 بهمن ماه، ساعت 14:30  ورزشگاه تختی انزلی
:داور: احمد صالحی             کمک‌ها:  هادی طوسی،    عباس انتظاری

ملوان بندرانزلی:

سید حسین حسینی، حسین کنعانی‌زادگان، احمد آهی، حسین ماهینی، عزیز معبودی، پژمان نوری ، (66 رضا درویشی)، محمد آبشک، حمید ستاری، صادق محرمی(66 محمد رضی پور) و سید جلال رافخایی
سرمربی: حمید استیلی 

نفت تهران:

علیرضا بیرانوند، محمد دانشگر، مهدی شیری، وحید حمدی نژاد، رضا علیاری، حمید بوحمدان(64 علی رضا عزت کرامت)، سیامک کوروشی، سعید لطفی(81 علی قربانی)، وحید امیری، آرش رضاوند و ارسلان مطهری
سرمربی: علی رضا منصوریان


اخطار

بوحمدان(22) - سعید لطفی(30) - عزت‌کرامت(71) از نفت


شرح بازی:


بازی این دو تیم در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که دو تیم موقعیت آنچنانی نداشتند تا دروازه یکدیگر را با تهدید مواجه کنند.
بازی در نیمه اول کمی گرم تر از نیمه دوم بود، دو تیم نیم نگاهی به دروازه های یکدیگر داشتند و چند حمله نصفه و نیمه روی دروازه یکدیگر داشتند، حملاتی که قدرت کافی برای باز کردن دروازه تیم حریف را نداشتند.
اما در نیمه دوم از همان حمله های نصفه و نیمه نیز خبری نبود، هرچند توپ و میدان در دست ملوانی ها بود و آنها میدان را در اختیار داشتند اما هرگز نتوانستند از از این برتری خود استفاده کنند. این نیمه برخلاف بازی در نیمه اول هیچ خطری روی دروازه دو تیم ایجاد نکرد تا سردترین بازی فصل با تساوی بدون گل به اتمام برسد، دیداری که با نبود تماشاگران و خالی بودن ورزشگاه تختی انزلی، کسل کننده تر هم جلوه می کرد.
این اولین بازی هفته نوزدهم بود که به دلیل حضور نفتی در لیگ قهرمانان و انجام بازی پلی آفا در مقابل الجیش قطر، زودتر از باقی بازی های این هفته برگزار شد.


دقایق حساس

دقیقه 2: ارسال رضاوند از سمت راست را مطهری با سر زد که توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه ملوان عبور کرد.
دقیقه 15 – سانتر پژمان نوری روی دروازه نفتی خطرناک بود اما بیرانوند این توپ را دور کرد.
دقیقه 25 – موقعیت دیگر انزلی چی ها روی دروازه نفت با اشتباه بیرانوند مواجه شد اما وی این توپ را بالاخره دور کرد.
دقیقه 31 – ضربه ایستگاهی ملوانان را پژمان نوری به صورت خطرناکی نواخت این توپ را گلر نفتی ها در دو ضرب مهار کرد.
دقیقه 36 – نفتی ها با حمله سریع خود روی دروازه ملوانان موقعیتی خطرناک ایجاد کردند اما حسینی این توپ را از روی سر بازیکنان نفت دور کرد.
دقیقه 40 – یاران منصوریان در موقعیت دیگری از کمند مدافعان ملوان عبور کردند اما حسینی با خروج به موقع خود این توپ را مهار کرد.
79 – سانتر بلند ملوانی ها موقعیت خطرناکی را روی دروازه نفتی ها ایجاد کرد اما بیرانوند با پروازی به موقع مانع از صاحب توپ شدن رضی پور شد.


بهترین بازیکن:

شاید بتوان پژمان نوری که لحظه ای از دوندگی خود دست نکشید را به عنوان بهترین بازیکن میدانی دانست که هیچ بازیکنی کاری خاصی صورت نداد و باعث روی دادن موقعیتی در بازی نشد.

اتفاق ویژه:

در حالی که هر دو تیم به سه امتیاز این بازی نیاز داشتند در کمال ناباوری بازی بسیار کسل کننده ای از خود نشان دادند و می توان اتفاق ویژه این بازی را در سردی بیش از اندازه آن دید، این بازی هیچ اتفاقی نداشت و می توان عنوان سردترین بازی فصل را به آن الصاق کرد.


در حاشیه

* به دلیل تصمیم کمیته انضباطی ملوان انزلی از حمایت تماشاگرانش در این بازی محروم است.
* ملوان انزلی با لباس متفاوتی از سالیان اخیر به این بازی آمده و حاشیه‌های مشکی به جای آبی روی پیراهن سفید این تیم نقش بسته است.
* منصوریان برای حمایت از ارسلان مطهری مهاجم تیمش که انتقاد زیادی به دلیل گل به خودی او شده روی کلاهی که بر سر دارد شماره 77 را درج کرده است.
*علی رضا بیرانوند بعد از مدت ها در ترکیب اصلی نفتی ها قرار گرفت.
*در دقیقه 24 بازی و پس از اینکه توپ در محوطه نفتی ها با دست مدافعان این تیم برخورد کرد و داور در سوت خود ندمید، کادرفنی و نیمکت نشینان ملوان اعتراض شدیدی به داور این بازی داشتند.
*عزت پورقاز و مازیار زارع در این بازی از روی نیمکت بازی را نظاره می کنند.
*ایمان مبعلی نیز به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داد.
* با حضور علیرضا عزت‌کرامت در زمین حمدی‌نژاد بازوبند کاپیتانی را به او داد.
*این بازی در هوای آفتابی آغاز و به رغم بارش برف اخیر درانزلی چمن ورزشگاه از وضعیت مطلوبی برخوردار است.
*در ابتدای بازی علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران و حمید استیلی سرمربی ملوان همدیگر را درآغوش گرفتند. استیلی و منصوریان سال ها در تیم ملی با یکدیگر همبازی بودند.
*سیدجلال حسینی بازیکن اسبق ملوان به سمت بازیکنان این تیم رفت و با آنها خوش و بش کرد.
* عکس چهار شهید ورزشکار (رضا محمدی سنگلی، حمید بهره مند، محمدتقی تمجیدی و رضا فلاح احمدی زاده) بر روی نرده های ورزشگاه نصب شده است.
*بنرهایی به مناسبت دهه مبارک فجر از سوی سازمان لیگ برروی نرده ها نصب شده است.
*این مسابقه در ورزشگاه بدون تماشاگر و تحت شرایط امنیتی با حضور پرسنل نیروی انتظامی در روی سکوها برگزار می شود.
* نکته قابل توجه حضور نداشتن سعید یوسف زاده در ترکیب 18 نفره ملوان مقابل نفت تهران است که قرار دادن وی در لیست مازاد در نیم فصل می تواند یکی از دلایل حضور نداشتنش در ترکیب تیم ملوان باشد.
*ملوانان حامد نورمحمدی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و ایمان مبعلی به دلیل سه کارته بودن بازیکن محروم نفت است.

دیدگاه‌ها