کد خبر : 1301844 | 15 بهمن 1394 ساعت 11:39 | 56.3K بازدید | 0 دیدگاه

بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی در حاشیه خلیج فارس

رکورد خریدهای خارجی قطر با دو ایرانی شکست

باشگاه های قطری رکورد جابه جایی بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی را شکستند.

رکورد خریدهای خارجی قطر با دو ایرانی شکست
به گزارش "ورزش سه"، با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی حاشیه خلیج فارس فدراسیون فوتبال قطر اعلام کرد با 31 معامله انجام شده در لیگ ستارگان قطر این کشور صاحب رکوردی جدید در نقل و انتقالات زمستانی شده است.

به نوشته روزنامه الرایه در دوره نقل و انتقالات زمستانی 2016 باشگاه های قطری 31 قرارداد جدید با ستاره های خارجی و داخلی به امضا رساندند که این میزان خرید و جا به جایی بالاترین رکورد در یک دهه گذشته بوده است. این اتفاق در حالی رخ داد که فصل پیش در همین برهه قطری ها تنها 12 مورد قرارداد جدید با بازیکنان بسته بودند.نکته جالب تر این که باشگاه با فسخ قرارداد 12 بازیکن هم صاحب رکورد جدیدی در اخراج ستاره ها شدند تا از این حیث هم تصمیمات شان با انتقاداتی روبرو شود.

در لیستی که روزنامه الرایه در خریدهای جدید منتشر کرد نام دو ایرانی هم دیده می شود مرتضی پورعلی گنجی با السد و جواد نکونام با العربی تا با این دو نفر رکورد جابه جایی ها در لیگ ستارگان قطر شکسته شود. همچنین باشگاه ام صلال با 7 جابه جایی زمستانی عجیب ترین باشگاه قطری معرفی شد تا از این حیث متحمل هزینه های گزافی شود.تیمی که قرارداد آندرانیک تیموریان را فسخ کرد و به جای او بازیکنی مراکشی را از آلکمار هلند با رقمی سنگین به خدمت گرفت.

همچنین بنا به نوشته روزنامه الرایه هفت بازیکن تیم امید قطر بعد از رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک با قراردادهای حرفه ای به باشگاه های حاضر در لیگ ستارگان قطر پیوستند تا در نیم فصل دوم به میدان بروند.

دیدگاه‌ها