کد خبر : 1301928 | 15 بهمن 1394 ساعت 20:25 | 98.3K بازدید | 0 دیدگاه

ایژور گودیانسن:

قبل از بارسلونا، رئال مادرید من‌را می‌خواست

مهاجم سابق بارسلونا می گوید، رئال مادرید اولین تیمی بوده که از اسپانیا نسبت به جذب او ابراز علاقه کرده است.

قبل از بارسلونا، رئال مادرید من‌را می‌خواست
به گزارش "ورزش سه"، ایژور گودیانسن مهاجم ایسلندی سابق بارسلونا که سابقه حضور در چلسی را نیز در کارنامه دارد، می گوید رئال مادرید پیش از بارسلونا، اولین تیمی بوده که نسبت به جذب او ابراز علاقه کرده است.

گودیانسن پیرامون همین مسئله گفت:" اولین باشگاهی که من علاقه آن را نسبت به خود در اسپانیا شنیدم، رئال مادرید بود. با این حال این تیم در آن زمان درگیر مسائل انتخاباتی ریاست خود بود و سرمربی مشخصی نیز در اختیار نداشت. به همین علت من تعجب کرده بودم که این علاقه از کجا نشات می گیرد. من نمی دانستم در آن زمان که کارها در اسپانیا به چه صورت پیش می رود. اما وقتی صحبت از علاقه بارسلونا به  میان آمد، شرایط تغییر کرد. در آن زمان با خودم گفتم که اگر به بارسلونا نروم، پس راهی چه تیمی شوم؟"

مهاجم سابق بارسلونا در ادامه از روش های تمرینی متفاوت بارسلونا صحبت کرده است:" سطح تمرینات ما در چلسی در بالاترین سطح قرار داشت اما در بارسلونا شما جزئیاتی جدید می بینید. پاسکاری، لمس توپ و کنترل بازیکنان این تیم فوق العاده بود. شما اگر حریف بارسا می بودید و توپ را از دست می دادید، آن گاه هیچ راهی برای باز پس گیری آن نداشتید."

دیدگاه‌ها