کد خبر : 1302022 | 16 بهمن 1394 ساعت 13:39 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

تورنمنت زیمبابوه در انتظار پاسخ کی روش

تیم ملی ایران به تورنمنتی 8 جانبه در زیمبابوه دعوت شده. تورنمنتی که قرار است به مناسبت بزرگداشت رییس جمهور این کشور برگزار شود.

تورنمنت زیمبابوه در انتظار پاسخ کی روش
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران به تورنمنتی  در زیمبابوه دعوت شده اما فدراسیون فوتبال هنوز پاسخی به این دعوت نداده است. بر اساس نامه ارسالی فدراسیون فوتبال زیمبابوه که 18 ژانویه ( 28 دی 1394 ) یعنی حدود 20 روز قبل به دست فدراسیون فوتبال رسیده ، تیم ملی ایران به تورنمنتی 8 جانبه دعوت شده. تورنمنتی که به مناسبت بزرگداشت رابرت موگابه  رییس جمهور زیمبابوه برگزار خواهد شد. آن هم با حضور 4 تیم افریقایی و 4 تیم از سایر قاره ها که نام یکی از تیمها ایران است.

فدراسیون فوتبال زیمبابوه برای حضور ایران در این تورنمنت و سطح بالا برگزار شدن مسابقات، تمهیدات ویژه ای اندیشیده. فدراسیون فوتبال زیمبابوه برای 30 عضو تیم ملی ایران بلیت رفت و برگشت، ویزا و هزینه اقامت را متقبل می شود و البته جابجایی با اتوبوس کولردار نیز در نامه ارسالی به فدراسیون فوتبال ایران قید شده است.

این تورنمنت قرار است اواخر ژوئن و اوائل ژوئیه در زیمبابوه برگزار شود. یعنی اواخر خرداد ماه و اوائل تیرماه. زمانی که لیگ برتر به پایان رسیده و فینال جام حذفی نیز برگزار شده. اینکه فدراسیون فوتبال هنوز پاسخی به این نامه نداده  است. البته با توجه به اردوهای متوالی تیم ملی در افریقای جنوبی، بعید است که کی روش با پیشنهاد حضور در این تورنمنت مخالفت کند.

حضور در این تورنمنت برای تیم ملی ایران هزینه ای در بر نخواهد داشت. بازیکنان و کادر فنی تیم ملی با حضور در زیمبابوه، هم می توانند چند بازی تدارکاتی انجام بدهند. فدراسیون فوتبال قصد دارد نظر کی روش را جویا شود و سپس به این دعوت پاسخ مثبت بدهد.

دیدگاه‌ها