کد خبر : 1302067 | 16 بهمن 1394 ساعت 16:49 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

غلامپور: حق دایی مربیگری در اروپاست

مربی دروازه‌بان‌های صبای قم معتقد است علی دایی می‌تواند در اروپا مربیگری کند.

غلامپور: حق دایی مربیگری در اروپاست
به گزارش "ورزش سه"، بهزاد غلامپور در خصوص شکست صبا مقابل گسترش فولاد گفت: متاسفانه نیم‌فصل را بد شروع کردیم که امیدوارم در روند تیم تاثیرگذار نباشد. در تمرینات روزهای اخیر شکل تیمی را دوباره به دست آوردیم و می‌خواهیم امتیازات از دست رفته را از بازی با راه‌آهن جبران کنیم و به بالای جدول برگردیم.

او در مورد علت سه شکست صبا در چهار بازی اخیر لیگ عنوان کرد: باخت پیش می‌آید ولی برای مثال در بازی با گسترش فولاد بدشانس بودیم که توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شد. باید به بازی آینده با راه‌آهن فکر کنیم تا با اتحاد و همدلی بازیکنان این تیم را شکست دهیم. نباید آنها را دست کم بگیریم چرا که هفته گذشته با تراکتورسازی مساوی کردند و شرایط خوبی دارند.

مربی دروازه‌بان‌های صبای قم با اشاره به همکاری ادامه‌دارش با علی دایی در سالیان اخیر اظهار کرد: حدود 6-5 سال با آقای دایی هم‌بازی بودم و از زمانی هم که سرمربی تیم ملی شد از من دعوت کرد در کادر او حضور داشته باشم و برای بنده نیز افتخاری بود کنار ایشان باشم. همه مربیان از نظر فنی و اخلاقی خوب هستند اما آقای دایی چیز دیگری است و سلامتی کارش قابل احترام است.

غلامپور در مورد انتقاداتی که به مربیگری علی دایی می‌شود، گفت: برای همه آدم‌های بزرگ این مسائل وجود داشته و دارد. دوست و دشمن اطراف آنها زیاد است ولی تا جایی که من می‌دانم او به این مسائل توجهی نمی‌کند و به کارش ادامه می‌دهد. چنین مسائلی از تیم ملی برای آقای دایی بوده و انتقادات طبیعی است. ما راهمان را برای کسب موفقیت ادامه خواهیم داد و به پشت سر نگاه نمی‌کنیم.

او ادامه داد: حق آقای دایی است در اروپا مربیگری کند و اینکه به تیم ملی یا پرسپولیس برگردد به نظر مدیران آنها بستگی دارد که البته حقش است.

غلامپور در رابطه با خوشحالی بعد از گلی که انجام می‌دهد ابراز کرد: هر تیمی بودم این خوشحالی را داشتم و در صبا هم تیمم پیروز شود این کار را انجام می‌دهم. ان‌شاالله تیممان تا آخر فصل برنده باشد و من هم خوشحالی روی نکردم مشکلی وجود ندارد.

مربی دروازه‌بان‌های صبای قم در مورد تمجید دایی از او در برنامه 90 عنوان کرد: تعریف او کارم را سخت‌تر از قبل کرد. افتخاری است که آقای دایی از ما تعریف کند و امیدوارم فردی موثر برای پیروزی تیم‌های او باشم.

دیدگاه‌ها