کد خبر : 1302178 | 17 بهمن 1394 ساعت 11:02 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت آفریقا از ریاست شیخ سلمان در فیفا

مدت زمان زیادی برای برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون جهانی فوتبال باقی نمانده و کاندیداها در تلاش برای جلب آراء اعضای فدراسیون هستند.

حمایت آفریقا از ریاست شیخ سلمان در فیفا
به گزارش "ورزش سه"، یکی از کاندیدهای اصلی ریاست فدراسیون جهانی فوتبال شیخ سلمان رئیس بحرینی afc است که مورد حمایت سران فدراسیون فوتبال ایران هم هست. شیخ سلمان که در ماه های گذشته نهایت بهره را از رسوای های مالی و فساد در فیفا برای جلب حمایت اعضای فدراسیون جهانی برده این بار توانست حمایت کنفدراسیون فوتبال آفریقا را نیز جلب کند تا نیمی از راه ریاست بر فیفا را طی کند.

بنا بر ادعای روزنامه الرایه کنفدراسیون فوتبال آفریقا روز جمعه در نشستی که در کیگالی زیمبابوه داشت به حمایت قاطع از رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا در انتخابات فیفا پرداخت و شیخ سلمان را بهترین گزینه برای ریاست فیفا قلمداد کرد. به نوشته این روزنامه سوکیتو پاتل نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آفریقا این موضوع را تایید و تصریح کرد:«کمیته اجرایی تصمیم گرفته است به حمایت از شیخ سلمان در راه ریاست فیفا بپردازد و در این راه تمام پشتیبانی های لازم را از او در مقابل سایر کاندیداها انجام خواهد داد».

1090192

این در حالی است که چندی پیش هم عیسی حیاتو رئیس کنفدراسیون فوتبال آفریقا رد مصاحبه ای با اکیپ در خصوص برنامه هایش در راه انتخابات فیفا تلویحا از حمایت شیخ سلمان سخن گفته بود و حتی به منتقدانش در این راه نیز طعنه زده بود که اگر تصمیم به حمایت از شیخ سلمان بگیرد مرتکب جرم شده است؟

دیدگاه‌ها