کد خبر : 1302625 | 18 بهمن 1394 ساعت 19:35 | 48.6K بازدید | 0 دیدگاه

مظلومی: شانس آوردیم یک امتیاز گرفتیم

سرمربی استقلال می گوید ما خوب نبودیم و روز خوبمان نبود. تیم ما کمی به دلیل بسته بودن حریف عصبی شده بود. هشدار داده بودم به بازیکنانمان که بازی ساده ای نداریم. شانس آوردیم یک امتیاز را گرفتیم. می شد بازی را ببازیم.

مظلومی: شانس آوردیم یک امتیاز گرفتیم
به گزارش "ورزش سه"، پرویز مظلومی بعد از تساوی یک بر یک تیمش برابر استقلال اهواز، در نشست مطبوعاتی گفت: من دیروز هم گفتم که اشتباه است اگر فکر کنیم بازی ساده ای داریم. همانطور که دیدیم بازی سختی بود. به حریفمان تبریک می گویم. تیم هایی که بسته بازی می کنند، همیشه خطرناک هستند و از موقعیتشان استفاده کردند.
او ادامه داد: از هوادارانمان عذرخواهی می‌کنم. ما خوب نبودیم و روز خوبمان نبود. تیم ما کمی به دلیل بسته بودن حریف عصبی شده بود. هشدار داده بودم به بازیکنانمان که بازی ساده ای نداریم. شانس آوردیم یک امتیاز را گرفتیم. می شد بازی را ببازیم. وقتی بازیکنان احساس کردند بازی را از دست دادند خوب حمله کردند ولی به گل نرسیدند. بازهم می گویم که روز خوبی نداشتیم.
سرمربی استقلال درباره دخالت هیات مدیره این تیم در ترکیب استقلال گفت: اینها شایعه است و اصلا چنین چیزی نیست. کسی نمی تواند در ترکیب ما دخالت کند.

دیدگاه‌ها