کد خبر : 1302712 | 19 بهمن 1394 ساعت 00:35 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین نویر با دروازه بان تیم ملی هندبال آلمان

دروازه‌بان‌های تیم‌های ملی هندبال و فوتبال آلمان قصد دارند به طور مشترک تمرین کنند.

تمرین نویر با دروازه بان تیم ملی هندبال آلمان
به گزارش "ورزش سه"، آندریاس وولف و مانوئل نویر بزودی باز هم یکدیگر را خواهند دید. وولف که هفته گذشته در قامت سنگربان تیم ملی هندبال آلمان قهرمانی جام ملت‌های اروپا را بدست آورد، در برنامه تلویزیونی "توپ ورزش" که در ویزبادن ضبط می‌شد و این هفته به قهرمانی هندبالیست‌ها اختصاص داشت، گفت:" من و مانوئل با هم قرار گذاشتیم که یک تمرین مشترک دروازه‌بانی در نظر بگیریم.
مطمئنم می‌توانم از او چیزهای زیادی بیاموزم. می‌گویند ما دو نفر بهترین‌های آلمان هستیم اما به نظر من این مقایسه درست نیست؛ چرا که سنگربانان فوتبال باید در عکس‌العمل نشان دادن بی‌نهایت سریع باشند و از روحیه قدرتمندی برخوردار باشند؛ حال آنکه در سمت مقابل سنگربانان هندبال باید جاگیری را خیلی خوب بلد باشند و چنانچه در این مهم موفق شوند، خیلی خوب نتیجه خواهند گرفت زیرا دروازه هندبال زیاد بزرگ نیست. البته این را هم بگویم که من عقیده ندارم که هندبال یک ورزش در حاشیه است، بلکه ما همواره شماره یک پشت سر فوتبالی‌ها هستیم."
گفتنی است وولف دو روز بعد از قهرمانی در یورو2016 هندبال که در لهستان برگزار شد به مونیخ رفت و در تمرین بایرن با بازیکنان این تیم بویژه نویر خوش و بش کرد.

دیدگاه‌ها