کد خبر : 1302798 | 19 بهمن 1394 ساعت 13:24 | 37.3K بازدید | 0 دیدگاه

اختلافی که در انزلی پنهان ماند

سرپیچی مازیار از دستور تعویض استیلی!

اختلاف استیلی و مازیار در هیاهوی بی پولی و نتایج ضعیف ملوان پنهان ماند. اختلافی که به دلیل نیمکت نشینی زارع مقابل نفت تهران بوجود آمد.

سرپیچی مازیار از دستور تعویض استیلی!
به گزارش "ورزش سه"، اوضاع در انزلی چندان مشاعد نیست. این تیم که از ابتدای فصل با مشکلات عدیده مالی مواجه شده حالا حاشیه را هم تجربه می کند. بعد از بازی مقابل استقلال اهواز که به تساوی یک- یک منجر شد، حمید استیلی تصمیم گرفت تا برای بازی با نفت تهران در انزلی مازیار زارع را روی نیمکت بنشاند و از او در ترکیب اصلی استفاده نکند. همین موضوع تعجب هواداران ملوان را به دنبال داشت. چرا که زارع مقابل استقلال اهواز بازی ضعیفی انجام نداده و اتفاقا از جمله بازیکنان تاثیرگذار این تیم بود. زارع مقابل نفت روی نیمکت نشست و البته اعتراضی هم نکرد. درست مانند سعید یوسف زاده که او هم مدتی است در ترکیب ملوان قرار نمی گیرد.

در اواسط نیمه دوم اما حمید استیلی از مازیار زارع می خواهد تا بدنش را گرم کند و آماده حضور در زمین شود. مازیار جواب منفی می دهد و خیلی محترمانه خطاب به استیلی می گوید که آمادگی حضور در زمین را ندارد. همین مساله باعث می شود تا مسئولان ملوان فردای بازی مقابل نفت با زارع جلسه تشکیل بدهند و ابهام ها را برطرف کنند.

به نظر می رسد فعلا این اختلاف ها به پایان رسیده و مازیار هم با ملوان تمرین کرده. باید ببینیم آیا برای بازی هفته بیستم ملوان مقابل گسترش فولاد آیا استیلی از زارع در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد یا کاپیتان دوم ملوان همچنان نیمکت نشین خواهد بود؟

دیدگاه‌ها