کد خبر : 1302884 | 19 بهمن 1394 ساعت 17:04 | 93.4K بازدید | 0 دیدگاه

برای تیم من فوتبال 100 دقیقه است

گل‌محمدی: اتفاقاتی که در اینستاگرام می‌افتد جالب نیست

سرمربی ذوب آهن نسبت به اتفاقات رخ داده بعد از گل پرسپولیس سیاستمدارانه به آن واکنش نشان داد و صحبت های جالبی مطرح کرد.

گل‌محمدی: اتفاقاتی که در اینستاگرام می‌افتد جالب نیست
به گزارش "ورزش سه" یحیی گل محمدی در گفتگو با سایت باشگاه ذوب آهن در ارتباط با تساوی در مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی از کلاس بسیار بالایی برخوردار بود و به نظر من یکی از زیباترین دیدارهای فصل را شاهد بودیم. هر دو تیم می توانستند برنده بازی باشند و شاید تساوی عادلانه بود. به لحاظ مالکیت توپ ما از پرسپولیس بهتر بودیم ولی  موقعیتهای پرسپولیس بهتر از ما بود.

نقطه عطف بازی پنالتی مظاهری بود

نقطه عطف و هیجان انگیز  این بازی برای ما پنالتی بود که رشید مظاهری مهار کرد. از آن پس تیم ما به بازی بازگشت و توانست مثل یک تیم حرفه ای تا پایان بازی هدفش را دنبال کند. البته ما در خط دفاع اشتباهات فردی زیادی داشتیم که براى ما قابل پیش بینى نبود . و توپهای زیادی لو دادیم که این موضوع برای ما دردسر ساز شد. البته نباید از این نکته هم بگذریم که پرسپولیس در خط حمله بسیار زهردار و خطرناک است و براى هر خط دفاعى دردسرساز است. در مجموع از اینکه توانستیم با استقامت و تلاش ستودنی بچه ها باخت را با تساوی عوض کنیم و همچنان در رده سوم جدول باقی بمانیم خرسندم. همچنین در مورد دیدار با پرسپولیس باید تشکر ویژه از هواداران خودمان و مردم اصفهان داشته باشم که حضور پررنگی در این دیدار داشتند و نیز هواداران پرسپولیس نیز که به این بازی هیجان دادند.

فوتبال برای ما 100 دقیقه است

بازیکنان تعویضى نقش بسزایى در تغییر نتیجه بازى داشتند البته تعویضهای ما توام با ریسک هم بود ولی چاره ای جز آن نداشتیم.  بازی دو بر دو شد تا ما فراموش نکنیم نباید قبل از سوت پایانی داور از بابت برد مطمئن باشیم و خوشحالی کنیم! برخی فکر می کنند فوتبال 90 دقیقه است ولی باید بگویم برای تیم من فوتبال 100 دقیقه است.

از سلامتی آذری خوشحالم

متاسفانه پس از بازی به خاطر فشار و استرس بازی حال آقا سعید بد شد که همگی ما از این اتفاق شوکه شدیم. خدا را شکر خطری ایشان را تهدید نکرد و طبق اخرین تماسهایی که من با خانواده ایشان داشتم وضعیت رو به بهبود است. پستهای مدیریت باشگاه و سرمربی گری واقعاً پر التهاب است و در دقایقی فشار روانی به حدی بالا می رود که می تواند عوارض بدی داشته باشد. فارغ از حساسیت بازی با پرسپولیس آقای آذری طی مدت اخیر زحمت زیادی برای حمایت از باشگاه و تیم کشیده است و فشارهایی که در وضعیت نامناسب اقتصادی متحمل شده است واقعاً سنگین بوده است. امیدواریم او هر چه زودتر بهبود یابد و بتواند در کنار تیم و باشگاه به عنوان بزرگتر حضور داشته باشد.

لیگ ماراتن است و برای قهرمانی می جنگیم

لیگ برتر یک ماراتن است. ما از بچه ها نمی خواهیم قهرمان شوند ولی تا سر حد جان برای قهرمانی می جنگیم. این چیزی که ما به آن فکر می کنیم. باید هفته به هفته پیش رویم و قدر امتیازات را بدانیم تا بتوانیم در کورس باقی بمانیم و اگر فرصتی ایجاد شد شرایط خود را بهتر کنیم.

برای بازی ذوب آماده می شویم

از بچه ها می خواهم دیگر به دیداربا پرسپولیس فکر نکنند. ما باید خیلی سریع به لحاظ جسمی و ذهنی ریکاوری شویم و آماده دیدار سخت در اهواز شویم. امروز  ریکاوری کردیم و فردا استراحت خواهیم کرد و سپس آماده رویارویی با استقلال اهواز می شویم.

در آسیا به دنبال ماجراجویی هستیم

در این رقابتها هدف ما ارائه کیفیت ذوب آهن و ماجراجویی است. من این را قبلاً هم گفته ام. دو بازی خوب مقابل استقلال و پرسپولیس و دیدار های بعدی ما مقابل حریفان خوزستانی ما را آماده دیدار با لخویا خواهد کرد. امیدوارم که بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا کیفیت ذوب آهن که بهترین تیم ایرانی به لحاظ میانگین امتیاز به تعداد بازی در این مسابقات را داراست نشان دهیم. خوشبختانه ما حدادی فر، رجب زاده و بیک زاده ای را در اختیار داریم که تجارب ارزنده بین المللی را در اختیار دارند و همچنین جوانانی در تیم ذوب آهن هستند که منتظر یک فرصت برای معرفی خود به سطح اول فوتبال باشگاهی قاره کهن می باشند.

اتفاقات درون اینستاگرام جالب نیست

نکته ای که می خواهم در پایان صحبتهای خود به آن اشاره کنم نکوهش رفتارهایی است که بعد از بازی ذوب آهن در اینستاگرام من، تبریزی و چند بازیکن دیگر تیمم رخ داده است. توهینهایی که از سوی برخی افراد صورت می گیرد واقعاً در شان یک انسان نیست و شخصیت فرد و خانواده ای که در آن رشد یافته اند را نشان می دهد. امیدوارم دیگر چنین رفتارهایی را شاهد نباشیم.

دیدگاه‌ها