کد خبر : 1303045 | 20 بهمن 1394 ساعت 12:11 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

نصاری: از سایپایی‌ها گله ندارم

نصاری می‌گوید به برد برابر سایپا تیم سابقش فکر می‌کرده است و انگیزه داشته است.

نصاری: از سایپایی‌ها گله ندارم
حکیم نصاری در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره بازی با سایپا و برد تیمشان گفت: بازی سخت و حساسی بود و آمده بودیم ثابت کنیم که نتایج دو سه هفته اخیرمان فقط کمی بدشانسی بوده است. فکر می‌کردم ببریم چون بعد از بازی فولاد اقای ویسی فقط برای برد ما را تمرین دادند و بچه‌ها با تمام وجود تمرین کردیم.

هافبک استقلال خوزستان در ادامه درباره نتیجه نگرفتن تیم‌های دیگر گفت: ما کاری با بقیه نتایج نداریم ما خودمان باید نتیجه بگیریم و برای این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم. خوشحالم در تیمی بازی می‌کنم که همه صداقت را پایه قرار داده‌اند و انگیزه، رفاقت بچه‌ها و لطف خدا باعث نتیجه گرفتن تیم ما شده است، خیلی خوشحالم که این هفته خوزستانیها همه رقیبانشان را شکست دادند.

نصاری درباره ناراحتی‌اش بابت جدایی از سایپا اول فصل و انگیزه بازی جلوی این تیم گفت: من انگیزه‌ام برای برد تیمم هست و بس، چرا باید گله داشته باشم فوتبال حرفه‌ای است و بالاخره یک جا هست که با بیست و شش بازی تو راکنار می‌گذارند و احترام می‌گذارم به تصمیمشان. من هیچ گله‌ای از سایپایی‌ها ندارم و خداراشکر می‌کنم که در تیم استقلال خوزستان بازی می‌کنم و جواب اعتماد آقا عبدالله را داده‌ام. البته باشگاه سایپا خیلی حرفه‌ای و با کارمندانی باوجدان است و من خوشحال بودم که با شخصیتی بزرگ مثل ابراهیم صادقی آشنا و هم بازی شدم.

دیدگاه‌ها