کد خبر : 1303121 | 20 بهمن 1394 ساعت 16:15 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: گواردیولا تهدیدی برای بارسلونا نیست

بارسلونا فردا در مستایا باید بازی برگشت خود از دور نیمه نهایی کوپا دل ری را برگزار کند؛ در حالیکه به پشتوانه پیروزی 7-0 بازی رفت صعودش به فینال را مسجل کرده است.

انریکه: گواردیولا تهدیدی برای بارسلونا نیست
به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا در نشست خبری این بازی گفت:" برای این بازی مثل همیشه خودمان را آماده کرده ایم با همان فلسفه همیشگی. امیدوارم بازیکنان فردا بازی را جدی بگیرند. همه می دانید که من دوست ندارم در یک بازی، زیر سایه حریف باشیم و به همین دلیل تغییرات زیادی در ترکیب نخواهم داد. باید فردا نبرد پایاپایی داشته باشیم هرچند که نتیجه غیر عادی دیدار رفت، بازی فردا را تحت تاثیر قرارداده است."

وضعیت مشکل کلیوی مسی:" باشگاه در این زمینه بیانیه ای صادر کرد و همه چیز را توضیح داد. مابقی به خود بیمار مربوط است و همه چیز خصوصی است. من در این زمینه صحبت دیگری نمی توانم داشته باشم."

پیشنهادات چینی برای آردا و آلوس
:" چیزی در مورد نقل و انتقالات باشگاه های چین نمی دانم. باشگاه نطر من در مورد بازیکنان را به خوبی می داند و نیاز نیست اینجا مطرحشان کنم."

علاقه گورادیولا به جذب بوسکتس برای منچسترسیتی:" در این زمینه از گواردیولا و بوسکتس سوال کنید نه از من."

گواردیولا تهدیدی برای بارسلونا خواهد بود؟": من چنین عقیده ای ندارم. بعید می دانم او قصد جذب بازیکنان تاثیرگذار ما را داشته باشد."

ورزشگاه بازی فینال کوپا دل ری
:" اصلا برای من مهم نیست. فصل قبل هم گفتم که مهم این است که ورزشگاه دو دروازه داشته باشد و تماشاگران هر دو تیم هم احساس راحتی کنند."

دیدگاه‌ها