کد خبر : 1303230 | 21 بهمن 1394 ساعت 09:50 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: فرصت‌های زیادی را از دست دادیم

مربی دورتموند عقیده دارد تیمش باید با تعداد گل‌های بیشتری اشتوتگارت را مغلوب می‌کرد.

توخل: فرصت‌های زیادی را از دست دادیم
به گزارش "ورزش سه"، در دومین دیدار از مرحله یک‌چهارم پایانی جام حذفی آلمان بروسیا دورتموند در خانه اشتوتگارت به میدان رفت که در پایان موفق شد میزبان خود را با نتیجه 3 بر 1 از پیش رو بردارد. بعد از پایان این مسابقه توماس توخل گفت:" نسبتا راضی هستم. تیم ما در ابتدای نیمه دوم فرصت‌های بسیاری را از دست داد فرصت‌هایی که اگر به ثمر می‌رسیدند آرامش زودهنگامی را بر بازی حاکم می‌کردیم.
اما اینطور نشد و بازی با روند دیگری جلو رفت. البته در مقابل یک چنین حریفی با این فرم و این شرایط عالی کار کردیم. حال هفته‌های دشواری را پیش رو داریم که چهار بازی دشوار پشت سر هم در برنامه ماست. از اینرو فعلا باید برویم استراحت کنیم تا برای روز شنبه مقابل هانوفر دوباره انرژی خود را بازیافته باشیم."
یورگن کرامنی ،سرمربی اشتوتگارت" نیز گفت:" ما در نیمه دوم مبارزه سختی را آغاز کردیم اما متاسفانه نتوانستیم کار را به تساوی بکشانیم. اواخر بازی جایی که باید کار را تمام می‌کردیم گل سوم را خوردیم. ما به مساوی کردن نتیجه نزدیک بودیم، اما این کیفیت کار دورتموند را می‌‌رساند که تنها لحظاتی قبل از سوت پایان یک چنین ضدحمله‌ای ترتیب دهد و باز هم گل بزند. مقابل دورتموند شکست خوردن خوب نیست، اما غیرعادی هم نیست!"
کوین گروس‌کروتس هم که با پیراهن اشتوتگارت برای نخستین بار مقابل تیم سابقش به میدان می‌رفت اذعان کرد:" این شکست خیلی تلخ است زیرا ما بد بازی نکردیم. می‌توانستیم بعد از آغاز نیمه دوم فشار را بر حریف افزایش دهیم تا در پایان امتیازی دستمان را بگیرد؛ اما وقتی این کار را نکردیم، طبیعی بود که آن ضدحمله پیش می‌آمد.
دورتموند قدرتمند است، اما راستش اشتباهات ما بود که گل‌های آنها را رقم زد. چنین اشتباهاتی در مقابل تیمی مثل دورتموند به بدترین شکل ممکن جریمه می‌شود. اما از این حرف‌ها گذشته، از اینکه دوستان قدیمی‌ام را دیدم خوشحال شدم."

دیدگاه‌ها