کد خبر : 1303317 | 21 بهمن 1394 ساعت 16:02 | 20.8K بازدید | 1 دیدگاه

نفت اسیر حربه الجیش (عکس)

در دقایقی که نفتی ها نیاز به آرامش داشتند تا از شکست برابر حریف قطری فرار کنند حربه روحی و روانی الجیش کار شاگردان علی منصور را تمام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که نفت با یک گل از الجیش عقب افتاده بود و دقایق هم به سرعت و به ضرر نماینده ایران در حال سپری شدن بود شاگردان علی منصور که گویی تجربه لازم را نداشتند در اوج حملات خود اسیر درگیری های بی مورد با بازیکنان الجیش شدند و همین اتفاقات از نظر روحی و روانی آنها را تحت تاثیر قرارداد و باعث شد روند بازی به نحوی پیش برود که باب میل قطری ها بود.

خطای بازیکن قطر روی بازیکن نفت و اعتراض بی جهت بازیکنان به بازی خشت یار الجیش زمینه رابرای درگیری شدید میان بازیکنان دو تیم فراهم کرد و این همان چیزی بود که قطری ها دنبالش بودند تا دقیقه های بازی را بکشند و حریف را از نظر روحی وروانی تحت تاثیر قرار دهند.

از بازیکنان باتجربه نفت همچون ایمان مبعلی و سیدجلال حسینی بعید بود با این همه تجربه بین المللی در جنگ های روانی الجیشی ها قرار گرفته و اسیر حواشی شوند چون این اتفاقات باب میل قطری ها بود که زمان بازی را تحت الشعاع خود قرارداده و از فشار میزبان روی دروازه خود بکاهند.

1091075

1091076

1091077

دیدگاه‌ها