کد خبر : 1303421 | 22 بهمن 1394 ساعت 09:53 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

برد در مقابل اردن روحیه بازیکنان را افزایش داد

«اصغر حسن‌زاده» بازیکن تیم فوتسال گفت: بازی مقابل با اردن با توجه به عدم آشنایی بازیکنان با سالن و شرایط بازی خوب بود و روحیه بازیکنان را افزایش داد.

برد در مقابل اردن روحیه بازیکنان را افزایش داد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، اصغر حسن‌زاده عضو تیم ملی فوتسال ایران در تاشکند با اشاره به برد اول این تیم گفت: برد شش بر صفر در مقابل تیم فوتسال اردن روحیه بچه‌ها را افزایش داد.

وی افزود: قبل از این ما بازی دوستانه‌ای نداشتیم که بازی با اردن باعث شد تا علاوه بر هماهنگی بیشتر بچه‌ها، تاکتیکهای تیمی نیز مرور شود.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: بازی امروز مقابل با اردن با توجه به عدم آشنایی بازیکنان با سالن و شرایط بازی خوب بود و راه را برای بازی‌های بعدی هموار کرد.

وی اظهار داشت: برای بازیکنان هماهنگی و انسجام تیمی مهم است که به حمد خدا در اولین بازی چنین موضوع وجود داشت و باعث برد شش بر صفر ما شد.

حسن زاده با اشاره به بازی بعدی با چین گفت: تیم چین تیم خوبی است اما با توجه به باخت این تیم در مقابل عراق مطمئنا آنها با حداکثر توان و با انگیزه بالا برای برد خواهند آمد زیرا در صورت باخت از این دوره مسابقات حذف خواهند شد.

عضو تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران در پایان خاطرنشان کرد: از مردم عزیزمان می‌خواهیم که در طول مسابقات تیم ملی فوتسال را از دعای خیر خود محروم نکنند ما هم تمام سعی خود را برای خوشحالی آنان انجام خواهیم داد.

تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران اولین بازی خود را روز چهارشنبه 10 فوریه (21 بهمن) ساعت 19 به وقت تاشکند در ورزشگاه «یونیورسال» با تیم فوتسال اردن برگزار و این تیم‌ را شش به صفر برد.

تیم ملی فوتسال ایران بازی دوم‌ را روز جمعه 12 فوریه (23 بهمن) ساعت 16 و 30 دقیقه به وقت تاشکند در ورزشگاه «یونیورسال» در مقابل تیم ملی چین برگزار می‌کند.

رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا از تاریخ 21 بهمن تا 2 اسفندماه سال 1394 (از تاریخ 10 تا 21 فوریه سال 2016 میلادی) با حضور 16 تیم در ورزشگاه‌های «ازبکستان» و «یونیورسال» واقع در منطقه «یونس آباد» شهر تاشکند برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها