کد خبر : 1303441 | 22 بهمن 1394 ساعت 11:58 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

زمین تختی افتضاح است

قربانی: قطری‌ها وقت کشی کردند

علی قربانی یکی از کسانی بود که در بازی دیروز می توانست دروازه الجیش قطر را در دقایق پایانی باز کند اما بدشانسی مانع این امر شد.

قربانی: قطری‌ها وقت کشی کردند
قربانی در مورد شکست مقابل الجیش به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی در نیمه اول تقریبا متعادل بود و وسط زمین انجام می شد اما ما نیمه دوم را بهتر شروع کردیم و توپ و میدان در اختیارمان بود روی غافلگیری و موقعیت 10، 20درصدی حریف گل خوردیم. تلاش کردیم که جبران کنیم اما خود من یک موقعیت خوب را از دست داد، فقط شرمنده هواداران شدیم که در آن سرما به استادیوم آمده بودند.

او در مورد درگیری بین بازیکنان خودشان و نماینده قطری ادامه داد: وقتی که عقب افتادیم الجیش هایی وقت کشی می کردند سر تعویض یکی از بازیکنانشان تا مربی بازیکن را صدا کرد سریع خودش را زمین انداخت و فقط 5 دقیقه آنجا وقت تلف شد ولی داور کلا 4 دقیقه وقت تلف شده گرفت. وقتی برانکارد آمد تا بازیکن را بیرون ببرد دقیقا 4، 5 دقیقه طول کشید تا این کار انجام شود. حریف هم برای اینکه پیروزی اش را حفظ کند وقت تلف می کرد. واقعا خیلی از شکستمان ناراحت هستم فوتبال روی بدش را به ما نشان داد و اصلا قسمت نبود به مرحله گروهی آسیا صعود کنیم. اما این را بدانید که بچه های ما بیش از حد مایه گذاشتند از طرفی هوا هم بسیار سرد بود.

قربانی در پایان در مورد دیدار با استقلال تهران در هفته بیستم افزود: بازی سختی داریم از طرفی زمین تختی که قرار است در آن به میدان برویم شرایط افتضاحی دارد و به سختی می توان در آن کار کرد. در دیدار با الجیش نمایش خوبی ارائه دادیم اما نتوانستیم ببریم در بازی با استقلال باید تلاش کنیم و ببریم. امسال تمام تلاشمان را می کنیم تا سهمیه آسیایی را کسب کنیم تا به طور مستقیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان برویم.

دیدگاه‌ها