کد خبر : 1303690 | 23 بهمن 1394 ساعت 16:45 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

فقط یکی دو بازیکن در جریان بی پولی بودند

توضیحات‌مدیر نفت‌درباره‌حرفهایش بعد‌از بازی‌الجیش

منصور قنبرزاده به دلیل صحبتهای منفی اش درباره بی پولی نفت تهران و پرداخت پول غذا توسط بازیکنان تیم مورد انتقاد رسانه هاست .

توضیحات‌مدیر نفت‌درباره‌حرفهایش بعد‌از بازی‌الجیش
به گزارش "ورزش سه"، قنبرزاده در گفت و گو با خبرنگار ما می گوید رسانه ها از این موضوع با خبر بودند و او تنها سئوال خبرنگاران را تایید کرده است .

* صحبت های شما در مورد بی پولی نفت تهران در رسانه هازبان بازتاب گسترده ای داشته است، به نظر شما کارتان درست بود؟
این صحبت های من نبود چراکه یک خبرنگار این اطلاعات را در اختیار داشت و از من سوال کرد و من برای اینکه بازیکنان تیمم تحت فشار قرار نگیرند، این مساله را تایید کردم. طبعا پوشش رسانه ها روی این مسائل باعث می شود که رسانه های خارج از ایران هم روی آن مانور بدهند. مگر همین رسانه شما خبر اعتصاب تیم ها را انتشار نمی دهد؟

* اما  صحبت های شما وجهه خوبی برای فوتبال ایران ندارد . قبول دارید؟
صددرصد قبول ندارم... من واقعیت هایی که در فوتبال ایران وجود داشت را نشان دادم. به عنوان مثال همه می دانند که 70درصد درآمد فوتبال از راه حق پخش تلویزیونی به دست می آیدو ما پولی از این بات دستمان نمی آید .  باز هم می گویم که من در مورد واقعیت هایی صحبت کرده ام که در این رشته ورزشی وجود دارد و حرف بدی هم نزدم.

* ولی علیرضا منصوریان  دو ماه پیش همین حرف ها را در مورد تیمش زد و شما آن را تکذیب کردید.
بازی های بین المللی با بازی های خارجی خیلی فرق دارد و این دو موضوع را با هم مقایسه نکنید. واقعیتش را بخواهید من فکرش را نمی کردم که از هیچ کجا برای چنین بازی به ما کمک نرسد. من فکر می کردم چون این بازی بین المللی هست، به ما کمک می شود. این را هم بگویم که من هرگز قبل از بازی صحبتی از این موضوع نکردم و بعد از بازی با الجیش در پاسخ خبرنگاران که خودشان از همه چیز خبر داشتند، بی پولی باشگاه نفت تهران را تایید کردم.

* تعدادی از بازیکنان نفت تهران مدعی شدند که پولی که بابت  هتل و غذا از طرف آنها پرداخت نکرده اند.
قرار نیست همه بازیکنان به ما کمک مالی کنند و از این موضوع خبر داشته باشند. یکی، دو بازیکن که دلشان با نفت تهران بود، به باشگاه کمک کردند. واقعیت این است که ما به همه هتل ها بدهکاریم و مسوولان هتل دیگر قبول نمی کردند که ما در آنجا ساکن شویم اما با کمک عده ای توانستیم شب بازی را در اردو سپری کنیم.

* این حرف و حدیث ها دور و بر نفت باعث نمی شود در بازی با استقلال دچار مشکل شوید؟
تمام بازیکنان، اعضای کادرفنی و مدیران تیم هم قسم شده ایم که بتوانیم بهترین بازی را برابر استقلال انجام بدهیم. هر چند که پول نداریم ولی می خواهیم بهترین بازی را به نمایش بگذاریم.

دیدگاه‌ها