کد خبر : 1303853 | 24 بهمن 1394 ساعت 10:34 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی چلسی - نیوکاسل

دو تیم چلسی و نیوکاسل، امروز در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی چلسی - نیوکاسل
به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه چلسی با هیدینک در 9 بازی خود شکست ناپذیر است ولی تنها 6 امتیاز با تیم منطقه سقوط یعنی نیوکسل فاصله دارد.

چلسی

شاگردان گاس هیدینک با کسب 30 امتیاز از 25 بازی در رده ی سیزدهم جدول قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیرشان، 2 پیروزی و 3 تساوی کسب کرده و عملکرد پرفراز و نشیبی دارند.  پس از اخراج مورینیو، گاس هیدینک جانشین او شد. با وجود شکست ناپذیری در 9 بازی اخیر، چلسی نتوانسته خوب امتیاز بگیرد و تنها 6 امتیاز با ناحیه سقوط فاصله دارد. برای کاهش فاصله با تیم‌های بالاتر، این بازی یک فرصت مناسب برای آبی ها محسوب می‌شود. رادامل فالکائو و لویک رمی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند.

نیوکاسل

نیوکاسل با کسب 24 امتیاز از 25 بازی در رده ی هفدهم جدول و در منطقه سقوط قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیرشان در تمامی رقابت‌ها، 2 شکست، 2 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده اند و در فرم خوبی قرار ندارند. همچنین دو تیم در 5 بازی اخیر مقابل یکدیگر نتایج مشابهی کسب کرده اند. 2 پیروزی سهم چلسی، 2 پیروزی سهم نیوکاسل و 1 تساوی نیز به ثبت رسیده است.جک کولبک پس از مدت‌ها دوری از میادین، ممکن است امروز به میادین برگردد.


1091437

دیدگاه‌ها