کد خبر : 1304188 | 25 بهمن 1394 ساعت 14:11 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

کامرانی با پتروشیمی در بسکتبال غرب آسیا

گارد راس تیم ملی بسکتبال ایران می تواند در مسابقات باشگاه های غرب آسیا با تیم پتروشیمی به میدان برود.

کامرانی با پتروشیمی در بسکتبال غرب آسیا
به گزارش "ورزش سه"،  مسابقات باشگاه های غرب آسیا از 28 بهمن تا 3 اسفند به میزبانی اردن برگزار می شود و تیم های دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندر امام به عنوان نمایندگان ایران در این رقابت ها به میدان خواهند رفت.

نمایندگان ایران برای تقویت خود، در هفته های اخیر به دنبال جذب بازیکنان خارجی و همچنین بازیکنان ملی پوش ایرانی شاغل در لیگ چین بودند.

صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی که از ابتدای فصل با دانشگاه آزاد قرارداد بسته بود تا پس از پایان لیگ چین، از مرحله پلی آف لیگ برتر ایران به کمک شاگردان مصطفی هاشمی بیاید، از رقابت های غرب آسیا پیراهن دانشگاه آزاد را بر تن می کند.

پتروشیمی بندر امام نیز به دنبال جذب مهدی کامرانی بود تا از این بازیکن در رقابت های غرب آسیا بهره ببرد. در هفته گذشته گفته می شد بازیکنان برای اینکه بتوانند در رقابت های غرب آسیا پیراهن یک تیم را بر تن کنند باید حداقل در یک مسابقه لیگ داخلی در ترکیب آن تیم قرار گرفته باشند.

مهدی کامرانی که پس از پایان لیگ چین به ایران بازگشته بود، در آخرین مسابقه پتروشیمی در مرحله مقدماتی لیگ برتر به سالن رفت اما روی سکوی تماشاگران نشست و باعث به وجود آمدن این حاشیه شد که قرار نیست در رقابت های غرب آسیا بازی کند.

با این وجود بر اساس قانون مسابقات غرب آسیا، بازیکنان یک کشور که در لیگ های خارجی بازی می کنند، در صورت دریافت رضایت نامه از آن باشگاه، می توانند در تیم های کشور خود به میدان بروند.

در واقع مهدی کامرانی فقط با دریافت رضایت نامه از باشگاه بیجینگ فلای دراگونز می تواند پتروشیمی را در رقابت های غرب آسیا همراهی کند.

دیدگاه‌ها