کد خبر : 1304204 | 25 بهمن 1394 ساعت 14:46 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

برنابئو، تنها جایی که رونالدو گلزنی می کند

دو ماه و نیم از آخرین باری که کریستیانو رونالدو در یک بازی خارج از خانه برای رئال گلزنی کرده است می گذرد.

برنابئو، تنها جایی که رونالدو گلزنی می کند
به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در بازی خانگی روز گذشته رئال مقابل بیلبائو، بار دیگر ستاره تیمش بود و موفق شد دو گل از 4 گل رئال را وارد دروازه حریف باسکی کند. با این دو گل، رونالدو 21 گله شد و برای اولین بار در فصل جاری به صدر جدول گلزنان صعود کرد و جای سوارز را گرفت.

نکته جالب اینجاست که هر 16 گل اخیر رونالدو در ورزشگاه برنابئو به ثمر رسیده و آخرین بار او 29 نوامبر(8 آذر) بود که در ورزشگاهی غیر از برنابئو موفق به گلزنی شد. رونالدو در ورزشگاه ایپوروئا از روی نقطه پنالتی گل دوم رئال را وارد دروازه ایبار کرد و از آن پس در هیچ بازی خارج از خانه رئال موفق به بازکردن دروازه حریفان نشده است.

از 21 گل لالیگایی رونالدو، 14 گل در برنابئو به ثمر رسیده که 43 درصد گل های خانگی رئال را شامل می شود. با افزودن گل های او در لیگ قهرمانان، باید گفت که رونالدو 65 در صد گل هایش(21 از 32) را در برنابئو به ثمر رسانده است.

رئال در لالیگا هفته بعد به زمین مالاگا خواهد رفت، تیمی که یکی از طعمه های مورد علاقه رونالدو است و در 13 مصافش با این تیم موفق به زدن 14 گل شده است. باید دید سرانجام رونالدو به طلسم گل نزدن در بازی های خارج از خانه پایان خواهد داد یا خیر؟

دیدگاه‌ها