کد خبر : 1304223 | 25 بهمن 1394 ساعت 15:49 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

دوئل کاپیتان‌های محبوب استقلال در تختی (عکس)

برای سومین بار در این فصل شاهد دوئل کاپیتان های محبوب سابق و امروز استقلال در ورزشگاه پیر شرق تهران خواهیم بود.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان سرمربی نفت که تا چند سال پیش به عنوان یکی از پرافتخارترین کاپیتان های استقلال پیشاپیش سایر بازیکنان وارد زمین می شد در فصل جاری برای سومین بار در قامت سرمربی نفت مقابل تیم محبوبش قرار می گیرد تا بلکه نوار ناکامی های این فصل خود برای استقلال را پاره کند.

علی منصور هر چقدر که فصل قبل مقابل استقلال خوب کار کرد و با دو برد زمینه ساز ورود این تیم پرطرفدار به بحران شد این فصل بد کار کرده و بعد از شکست در بازی رفت و همچنین یک چهارم نهایی جام حذفی حالا امیدوار است امروز بتواند به این ناکامی ها پایان بدهد تا هم خودش از زیر بار انتقادات خارج شود هم تیمش را از بحران نجات دهد. تیمی که هفته قبل از حضور در لیگ قهرمانان آسیا هم بازماند و با شکست برابر الجیش ثابت کرد مشکلات فراوانی دارد.

اما کاپیتان محبوب سابق استقلالی ها برای رسیدن به این هدف باید از پس کاپیتان محبوب و سرحال این روزهای استقلال بربیاید. سید مهدی رحمتی  در دو بازی گذشته هم ستاره استقلال بود به خصوص در جام حذفی که با گرفتن پنالتی های شاگردان علی منصور عامل اصلی ناکامی رفیق صمیمی اش روی نیمکت نفت شد. منصوریان و رحمتی که رابطه بسیار خوبی با هم دارند و قرار بود هر دو امسال را در یک تیم سپری کنند از بد روزگار رقیب هم شدند تا امروز سومین رویارویی آنها سوژه های زیادی در دل خود جای داده باشد.

1091779



1091781

دیدگاه‌ها