کد خبر : 1304511 | 26 بهمن 1394 ساعت 14:54 | 67.2K بازدید | 32 دیدگاه

بختیاری‌زاده:

به خاطر پرسپولیس به استقلال حمله نکنیم

بازیکن سابق استقلال معتقد است این تیم به ریکاوری روحی نیاز دارد و باید بازسازی شود تا به شرایط خوب سابق برگردد.

به خاطر پرسپولیس به استقلال حمله نکنیم
سهراب بختیاری زاده در مورد شرایط نه چندان خوب استقلال در روزهای اخیر به خبرنگار "ورزش سه" گفت: استقلال از شرایط خوبش به دور است و شادابی لازم را ندارد. نقص فنی که هست ولی ضعف استقلال به مشکلات روحی روانی برمی گردد. استقلال با استرس فوتبال بازی می کند و شادابی نیم فصل اول را ندارد. بالا ماندن استقلال در جدول از اول فصل تا الان باعث شده از لحاظ روحی تخلیه شودند و نیاز به بازسازی شدید دارند تا میل به بالای جدول ماندن را از دست ندهند. البته مساله دیگری که وجود دارد این است که رقبای سرسخت استقلال همانند پرسپولیس دارند خوب کار می کنند مثل پرسپولیس و استقلال خوزستان.

او درهمین باره ادامه داد: این مساله در فوتبال طبیعی است که تیمی چند هفته ای نتواند خوب باشد ولی این موضوع نباید تداوم داشته باشد، یک تیم می تواند اشتباه کند اما این اشتباهات بخصوص در نیمه دوم به حداقل برسد.

هنگامی که از بختیاری زاده سوال شد به عنوان یک استقلالی قبول دارد پرسپولیس این روزها ارائه گر بازی زیباتری نسبت به استقلال است پاسخ داد: اولا اینکه من به پرسپولیس احترام می گذارم ولی مقایسه کار درستی نیست. در نیم فصل اول پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت. نه خوب بازی می کرد و نه نتیجه می گرفت اما همین استقلالی که الان خیلی ها می گویند افت کرده است، در نیم فصل اول شاداب بود و بسیار قدرتمند لیگ را شروع کرد. اینکه بخواهیم بخاطر بازی زیبای پرسپولیس برای استقلال مشکل درست کنیم خوب نیست و اینکه به خاطر پرسپولیس به استقلال حمله کنیم شکل جالبی ندارد به هر حال استقلال 16 هفته نباخت و از هفته سوم لیگ تا الان مدام در رتبه اول و دوم بوده ولی متاسفم که خیلی چیزها خیلی زود فراموش می شود، باشگاه باید تلاش و مسائل روحی روانی را حل کند. استقلال هفته های زیادی بالای جدول بوده  همانطور که گفتم این تیم نیاز به بازسازی دارد.

وی در پایان در مورد دیدار پیش روی استقلال با گسترش فولاد افزود: ما بازی ساده در لیگ نداریم. استقلال آنقدر قدرت دارد و آنقدر شرایطش مشخص است که پیش از اینکه حریف بخواهد مغلوبش کند، بد بودن خودشان می تواند مشکل ساز شود در اینکه گسترش تیم خوبی است شکی نیست ولی اگر استقلال خود واقعی اش باشد، اجازه نمی دهد گسترش امتیاز بگیرد.

دیدگاه‌ها