کد خبر : 1305031 | 28 بهمن 1394 ساعت 17:11 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

تک به تک که شدم داور سوت زد

نوری: توانایی بردن دربی مشهد را داریم

هافبک سیاه جامگان از شرایط خوب تیمشان صحبت به میان آورد و اعتقاد دارد در ادامه اوضاعشان بهتر از این هم می‌شود.

نوری: توانایی بردن دربی مشهد را داریم
میلاد نوری در مورد دیدار پیش روی تیمشان با پدیده در دربی مشهد به خبرنگار "ورزش سه" گفت: به هر حال پدیده هم یک تیم مشهدی است و بازی سختی داریم. تیم ما در نیم فصل دوم بهترین تیم شده. امیدوارم از لحاظ نتیجه‌گیری بتوانیم در ادامه هم آنچه که هستیم را نشان بدهیم و ثابت کنیم که توانایی بالایی برای بردن داریم. وقتی دو تیم همشهری بازی دارند طبیعتا حساسیت‌هایی نیز وجود دارد از طرفی امتیاز ما به پدیده‌ای‌ها نزدیک است. امیدوارم ببریم و شرایطمان را بهتر کنیم البته برای هر چه بهتر شدن روند کارمان به حضور گرم تماشاگران مشهدی نیازمندیم.

او در مورد اینکه سیاه جامگان قهرمان دور برگشت مسابقه شده ادامه داد: ما در دور برگشت 3 برد و یک تساوی کسب کرده‌ایم و شرایطمان خوب است به هر حال تیمی هستیم که تازه به لیگ برتر آمده‌ایم و کمی طول کشید تا بچه‌ها بتوانند خودشان را پیدا کنند. دلایل زیادی وجود داشت که تیم ما شکل بگیرد ولی بزرگترین و مهمترین دلیل وجود آقای کاظمی بالا سر تیممان است. از اینکه شاگرد ایشان هستم لذت می‌برم و قطعا همه شاگردانش با من هم نظر هستند زیرا آقافرهاد بار فنی بسیار بالایی دارد و روی بازی کردن تک تک ما تاثیرگذار است.

این بازیکن که خودش جزو خریدهای نیم فصل سیاه جامگان است در مورد اینکه این تیم به دلیل بازیکنانی که جذب کرد متحول شد می‌گوید: خریدهایی که جدیدا به این تیم آمدند اکثرا شاگردان آقای کاظمی بودند. او به ما اعتماد کرده است امیدوارم بتوانیم جواب اعتمادش را بدهیم و با تمام وجود کار کنیم.

هافبک سیاه جامگان مشهد در مورد اینکه حالا با گرفتن نتایج خوب دیگر به سقوط فکر نمی‌کنند گفت: از همان اولش هم چنین فکری نمی‌کردیم زیرا کادرمدیریت، فنی و بازیکنان بسیار خوبی داریم. زمانی که از اردوی ترکیه برگشتیم واقعا متحول شدیم.

این بازیکن در مورد اینکه داوری چقدر در روندشان در یکی، دو بازی اخیر تاثیرگذاشته نظرش را اینگونه بیان کرد: متاسفانه در دو، سه بازی اخیر اشتباهات داوری شامل حال ما شده. در دیدار با نفت تهران پنالتی صددرصد ما را نگرفتند. در دیدار با راه آهن هم همین‌طور. در دیدار با گسترش فولاد هم من با گلر حریف تک به تک شدم که داور در دقیقه 92 سوت را زد. امیدوارم در بازی های بعدی اشتباهات داوری کمتر شود، ما هم سعی می کنیم پیروز شویم.

نوری در پایان افزود: از مسوولان شهرمشهد می‌خواهم که آقای عباسی مالک تیم که واقعا دارد از جیب خودش خرج می‌کند را حمایت کنند.

دیدگاه‌ها