کد خبر : 1305626 | 01 اسفند 1394 ساعت 09:16 | 153.3K بازدید | 31 دیدگاه

در غیاب پرسپولیسی ها

تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر

هفته بیست و یکم با بازگشت استقلال به صدرجدول همراه شد، هفته ای که پرسپولیس در آزادی نتوانست از سد سایپا بگذرد.

تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر
به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست و یکم لیگ برتر با پیروزی استقلال، تراکتورسازی و نفت تهران به پایان رسید و استقلال تهران با برد برابر گسترش صدر را ا هم نام خوزستانی اش پس گرفت، استقلال اهواز نیز همچنان قعرنشین لیگ ماست.

تیم منتخب هفته بیست و یکم را از دید کارشناسان ورزش سه می‌بینیم:

دروازه بان:

سیدمهدی رحمتی(استقلال):

شاید بزرگترین نقطه عطف بازی استقلال و گسترش فولاد مهار ضربه پنالتی چیپ ابراهیمی توسط مهدی رحمتی بود، مهاری که انرژی مثبتی به استقلالی ها داد و سه دقیقه بعد برای اولسن باز دروازه حریف را بازکردند. رحمتی علاوه بر مهار پنالتی توانست سیوهای دیگری داشته باشد و تنها یک بار و آن هم در ثانیه های پایانی تسلیم شد، گلی که مانع از برد استقلال نتوانست بشود.

1092800

مدافعان:

محمداهل شاخه(فولاد):

محمداهل شاخه دفاع اهوازی و جوان فولادی ها برای سومین بار در تیم منتخب ما جای گرفت، اهل شاخه برابر ذوب نمایش کم نقصی از خود در خط دفاع نشان داد و البته تک گل فولادی ها را با یک ضربه سر زیبا به ثمر رساند تا فولاد همچنان در جدول دور برگشت لیگ صدرنشین باشد.

1092538

محمدحسین کنعانی(ملوان):

محمدحسی کنعانی مدافع تیم ملی و ملوان بندرانزلی دربازی با راه آهن یک نمایش خوب از خود در خط دفاعی نشان داد و البته در زدن ضربات سر پیش قدم بود. دیداری که تساوی اش در نهایت باعث اخراج تارتار از راه آهن شد.

1040165

رضا ناصحی( پدیده):

هموز دو دقیقه از دربی مشهد تمام نشده بود که ناصحی با کمک شانس توانست دروازه سیاه جامگانی ها را با یک ضربه سر باز کند و تیمش را پیش بیندازد، گلی که می توانست برای پدیده ای ها سه امتیازی باشد اما اینگونه نشد. ناصحی در چند صحنه به خوبی پوشش داد و توپ های ارسالی شاگردان کاظمی را به موقع دفع کرد، او در دربی مشهد نمره مثبت گرفت و به تیم منتخب ما وارد شد.

1092802

روزبه شاه علی دوست(سایپا):

روزبه شاه علی دوست با اینکه یک هافبک دفاعی به حساب می آید اما برابر پرسپولیس در پست دفاع راست که غیرتخصصی به حساب می إید بازی کرد ودر نیمه دوم جز عناصر مثبت خط دفاعی سایپا به حساب آمد.

1092804

هافبک‌ها:

سیناعشوری( تراکتورسازی):

دیدار برابر سپاهان نمایش خوب عشوری در میانه میدان را به همراه داشت و البته گل اول تراکتوری ها روی پرتاب بلند عشوری به دست آمد، پرتاب هایی که مشخص بود تبریزی ها برای استفاده از آنها برنامه دارند، عشوری در جنگ میانه میدان سعی کرد هافبک های طراح سپاهان را از کار بیندازد که در این مورد تا حدی موفق بود.

1092807

آندرانیک تیموریان(سایپا):

کاپیتان تیم ملی با پیراهن سایبا مقابل سرخ های پایتخت نمایش فوق العاده ای خود به جا گذاشت، وسط میدان اکثر دوئل های تن به تن را پیروز شد و از عوامل برتری سایپا در نیمه دوم برابر قرمزها در جو سنگین ورزشگاه آزادی بود، جوی که تیموریان بارها آن را تجربه کرده بود.

1092520

محمدابراهیمی(گسترش فولاد):

محمد ابراهیمی علی رغم اینکه نتوانست پنالتی تیمش را به گل تبدیل کند اما در برابر استقلالی ها با تکنیک خودش به خوبی بازی کرد و راه های فرار و حمله را بلد بود، ابراهیمی که این فصل بسیار به کار کمالوند آمده یکی از بهترین های دیدار جداب استقلال و گسترش بود.

1092809

مهاجمان:

مهدی شریفی( تراکتورسازی):

برای اولین گل شریفی در لباس تراکتورسازی تنها حضور چند دقیقه ای برابر تیم سابقش سپاهان کافی بود، شریفی در لحظات پایانی برابر سپاهان توانست گل دوم تیمش را بزند تا سه امتیاز مهم خانگی به حساب تبریزی ها ریخته شود، گلی که گریه های او را به همراه داشت.

1092805

سجادشهباززاده(استقلال):

شهباز زاده گل اول تیمش برایر گسترش را با یک ضربه استثنایی از پشت محوطه جریمه زد تا آبی ها با این گل از حریف تبریزی شان پیش بیفتند، شهباز زاده برابر گسترش فولاد روز خوبی را پشت سرگذاشت و مظلومی را بازهم به قهرمانی امیدوارتر و امیدوارتر.

1092691

رضا عنایتی(سیاه‌جامگان):

عنایتی همچنان گل می زند و همچنان آمارگلزنی اش را بالا می برد، او توانست در دربی مشهد با یک ضربه زیبا مانع از شکست تیمش شود تا روند نباختن سیاه جامگان در نیم فصل دوم ادامه داشته باشد.

1092801

دیدگاه‌ها