کد خبر : 1305659 | 01 اسفند 1394 ساعت 11:36 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

بلاتر: قطر جام‌جهانی را نخریده است

سپ بلاتر،رئیس سابق فیفا عنوان کرد که شایعات درباره اینکه قطر با پرداخت رشوه،‌حق میزبانی جام جهانی را گرفته را تکذیب کرد.

بلاتر: قطر جام‌جهانی را نخریده است
به گزارش "ورزش سه"،‌بلاتر به خاطر فساد مالی و پرداخت مبلغ 1.3 میلیون پوند به میشل پلاتینی به عنوان پاداش،‌8 سال از عضویت در فیفا و هر گونه فعالیت در این سازمان محروم شده است. دیگر موضوع جنجالی پرونده او،‌اعطای حق میزبانی جام جهانی 2022 به قطر است که با شک و شبهات بسیاری همراه بوده است. با این حال،‌بلاتر عنوان کرد که قطر با پول این حق میزبانی را نگرفته است.
او گفت:" شما نمی‌توانید جام جهانی را بخرید. مطمئنم در این دنیا عدالت برقرار است و من هم کاری نکردم که مخالف قانون باشد. کسی را نکشتم،‌بانکی را نزدم و هیچ پولی را از جایی دریافت نکردم."
بلاتر درباره وضعیت خودش و پلاتینی پس از محرومیت گفت:" از وقتی که با محرومیت روبرو شده ایم،‌با پلاتینی صحبت نکرده ام. پلیس سوئیس هر دو ی ما را در یک اتاق قرار داد و من از او پرسیدم :‌«می‌دانی از ما چه می‌خواند؟» و او گفت «نه» و آنها دیدند که ما با هم حرف می‌زنیم و ما را جدا کردند. بعدها فقط فهمیدم که چرا می‌خواستند ما را ببینند. هیچ ارتباطی با هم نداشتیم،‌حتی تلفنی."

دیدگاه‌ها