کد خبر : 1306149 | 03 اسفند 1394 ساعت 11:03 | 7K بازدید | 5 دیدگاه

حسن زاده بهترین شد؛ 500 دلار پاداش برای ایرانی های جوانمرد

آخرین اخبار از تیم ملی فوتسال در تاشکند

بعد از دو سال بار دیگر جام قهرمانی فوتسال قاره کهن به ایران بازگشت تا تیم ملی فوتسال در تاشکند برای چندمین بار تاجگذاری کند.

آخرین اخبار از تیم ملی فوتسال در تاشکند
به گزارش "ورزش سه"، با اتمام این دوره از رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا بهترین ها را انتخاب کردند که علاوه بر جام قهرمانی تندیس بهترین بازیکن و تیم جوانمرد هم به ملی پوشان رسید تا همه چیز بر وفق مراد ایرانی ها باشد.

پایگاه خبری فوتسال ایران نوشت:« اصغر حسن زاده به عنوان بهترین بازیکن چهاردهمین دوره مسابقات جام ملت های آسیا انتخاب شد.این بازیکن خوش تکنیک به عنوان بهترین بازیکن بازی فینال هم انتخاب شد.حسن زاده در دوره قبل مسابقات نیز این عنوان را بدست آورده بود».همچنین تیم ایران از دید مسئولان برگزاری به عنوان جوانمردترین تیم این تورنمنت هم معرفی شدتا در کنار جام قهرمانی تندیس جوانمردترین تیم هم به سرپرست ایران اعطا شود.

در پی کسب عنوان قهرمانی در تاشکند فدراسیون فوتبال برای ملی پوشان در جام ملت های آسیا پاداش عجیبی در نظر گرفت. علی کفاشیان که پیش از بازی فینال از پاداش ویژه برای قهرمانی خبر داده بود، بعد از جشن قهرمانی، نفری ۵۰۰ دلار به اعضای تیم هدیه کرد.این در حالی است که گفته می شد پاداشی معادل صعود تیم ملی امید به المپیک قرار است به ملی پوشان فوتسال و جوانمردهای آسیا داده شود.

دیدگاه‌ها